Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Jeg skal ha et månedskort som gjelder flere soner, fra oslo til akershus. Ringte 177 og fikk forklart at dette får jeg kjøpt på narvesen. Stikker innom narvesen og de sier de ikke har........... Er det noen her som bruker slikt om kan forklare meg om jeg får kjøpt det på narvesen eller om jeg faktisk må ned til trafikanten?
SuperT Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Jeg skal ha et månedskort som gjelder flere soner, fra oslo til akershus. Ringte 177 og fikk forklart at dette får jeg kjøpt på narvesen. Stikker innom narvesen og de sier de ikke har........... Er det noen her som bruker slikt om kan forklare meg om jeg får kjøpt det på narvesen eller om jeg faktisk må ned til trafikanten? Jeg kan i alle fall gå på Narvesen i Asker å kjøpe det. Hvis ikke så får man det på togstasjoner som er betjent med billettluke..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Men er det dette elektroniske kortet man kjøper da? eller får man et vanlig kort slik som man bruker i oslo? Med andre ord: hvordan går man frem?
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Jeg har et elektronisk månedskort som gjelder oslo og akershus. Det heter flexus. Jeg fikk mitt kort i "billettluka" på Oslo S. Der måtte jeg fylle ut et skjema med navn og sånn, og så fikk jeg kortet med en gang. Det står navnet mitt på det. Deretter måtte jeg gå til en av disse automatene å fylle opp kortet ved å taste inn mellom hvilke stasjoner jeg trengte gyldighet. Har sett at de har en sånn kortleser for disse kortene på narvesen, så det er mulig man iallefall kan fylle på kortene der.
Max Magnus Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 http://ruter.no/Billetter-og-priser/om_fle...g-av-reisekort/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå