Gå til innhold

Hvem bruker Msn?

Alla

Anbefalte innlegg

En gutt fra "Møteplassen" spørte meg "Bruker du Msn?" Hvordan kan jeg bruker den?

Kan jeg få link eller foklaring? ( jeg prøvde selv men klarte ikke :snurt:)

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice
En gutt fra "Møteplassen" spørte meg "Bruker du Msn?" Hvordan kan jeg bruker den?

Kan jeg få link eller foklaring? ( jeg prøvde selv men klarte ikke :snurt:)

Takk

Msn betyr messenger. Skriv inn dette i google for eksempel, da får du opp forskjellige alternativer. Deretter er det bare å laste inn det du vil ha.

Det er mye raskere å skrive med noen på msn enn på vanlig mail. Hvis begge har webkamera, kan dere se hverandre også.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Msn laster du opp ved å gå til hotmail sine sider. Der kan du også lage deg en mailadresse du kan bruke.

Når du har fått laget deg mailadresse og lastet opp msn (bare å følge instrukser) så kan du sende mailadressen din til han som lurte på MSN. Da kan han sende deg en forespørsel om du vil legge han til, denne forespørselen popper opp på skjermen når du er logget på msn. Bekreft og så er det bare å skravle i vei og bli kjent :)

Håper du ble litt klokere, er ikke lett å navigere seg rundt i denne internettverdenen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant men jeg kan ikke laste ned den! har tkykket på "Last ned" og det kommer vind som heter "Nedlastinger" og da klikket jeg der - kommer ingentin :tristbla: :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...