Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #1 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg har noen trepersienner, og en del persienner i metall. Det legger seg jo en del støv på disse, og jeg føler at selv om jeg forsøker å tørke etter hvert, så blir bl.a. trepersiennene ikke helt vellykket. Noen som har gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 23. januar 2010 #2 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Jeg har noen trepersienner, og en del persienner i metall. Det legger seg jo en del støv på disse, og jeg føler at selv om jeg forsøker å tørke etter hvert, så blir bl.a. trepersiennene ikke helt vellykket. Noen som har gode tips? Det finnes spesielle rensebørster for persienner. Jeg har en slik, den ligner på en gaffel med syv "lodne" tinner.. Det er veldig praktisk, for på den måten tar man flere spiler i slengen. Jeg husker ikke hvor jeg kjøpte den, sannsynligvis på samme sted hvor jeg kjøpte persiennene. Endret 23. januar 2010 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaFemme Skrevet 23. januar 2010 #3 Del Skrevet 23. januar 2010 http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=8&id=274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 23. januar 2010 #4 Del Skrevet 23. januar 2010 Så flott! Da bestiller jeg det, så skal vi se det blir ordning! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monkeyhub Skrevet 25. januar 2010 #5 Del Skrevet 25. januar 2010 Ikkje bestill på nyttig.no! Bestilte sjølv ein der, og den saken la igjen gule lodottar på persiennene..ikkje vellykka:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fropessor Snurre Skrevet 26. januar 2010 #6 Del Skrevet 26. januar 2010 Jysk: Persiennebørste Jernia: Persiennebørste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå