Maxi Skrevet 25. januar 2010 #21 Skrevet 25. januar 2010 Gjør meg absolutt ingenting å ha sex under mensen.
fink Skrevet 25. januar 2010 #22 Skrevet 25. januar 2010 Har gjerne sex under mensen, bare å ta noen forhåndsregler det, så man slipper blod over alt. Vet ikke om jeg hadde villet hvis ikke jeg hadde hatt en kjæreste som forsikret meg om at han ikke bryr seg om griseriet.
Gjest Diane Skrevet 26. januar 2010 #23 Skrevet 26. januar 2010 Kjapt spørsmål: hva synes dere om sex under menssturasjon? Er det noe som er vanlig eller er jeg helt på jordet? Jeg og eksen hadde det, men det var fordi ingen av oss klarte å vente i fem dager. Gjorde det aldri de første to dagene, da... Og vi hadde vært sammen i noen måneder før vi gjorde det.
Chiyo Skrevet 26. januar 2010 #24 Skrevet 26. januar 2010 Har ikke gjort det før, men personlig har jeg ikke noe roblem med det. Det spør jo på hva den andre syns. Men om en ikke liker blod, så kan man ha analsex da. Men det har jeg heller ikke prøvd ennå.
Gjest Sexybabe Skrevet 31. januar 2010 #25 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har sex mens jeg har mensen... har ofte mer lyst da jeg! Og mannen har heller ikke noe i mot det Er det vondt å ha sex med mensen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå