Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Kjapt spørsmål: hva synes dere om sex under menssturasjon? Er det noe som er vanlig eller er jeg helt på jordet?
Siiw Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Jeg vil ikke ha sex under mensen, for det er ekkelt. Men mange jenter synes det ikke gjør noe, og mange blir mer kåte når dem har mensen!! er som oftest mannfolka som bruker og ha noe imot mensen:p . bare hva jeg har hørt :-) Du er ivhertfall ikke helt på jordet:)
Caramello Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Jeg har ikke sex mens jeg har mensen. Huff, ekkelt!
Convallaria_ Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Jeg har sex mens jeg har mensen... har ofte mer lyst da jeg! Og mannen har heller ikke noe i mot det
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Kjapt spørsmål: hva synes dere om sex under menssturasjon? Er det noe som er vanlig eller er jeg helt på jordet? Hvordan kan vi vite om du er helt på jordet når du ikke sier hva du mener om saken selv? Og vi kan jo bare svare for oss selv, ikke på om det er vanlig. Og det er jo uansett din partner som må avgjøre om det er aktuelt for henne.
Serenity88 Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 Kjører brannbil vi Ikke alltid første dagen, hvis ikke nøden er for stor (evt noe innabords *ler*).
Gjest frk.pus Skrevet 23. januar 2010 #7 Skrevet 23. januar 2010 Her er det fullt kjør uavhengig om det er mens eller ikke.. Det er jo bare snakk om blod.. Ser ingen problem med det.. Er jo bare å vaske seg etterpå
Gjest Surikat Skrevet 24. januar 2010 #8 Skrevet 24. januar 2010 Kjæresten min synes mensen er totalt turn-off, så det er altså en hel uke hver måned vi ikke får hatt oss. Sånn er livet!
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #9 Skrevet 24. januar 2010 min kjæreste syns og det er turn off, og jeg er helt enig! :)en heeeel uke uten sex.. det klarer vi fint, da har vi noe å glede oss til :D
Haugesund Skrevet 25. januar 2010 #12 Skrevet 25. januar 2010 Jeg og min mann har oss selv om jeg har mensen vi, er jo bare til og ta det i dusjen men synses det er noe som hører til et forhold der du er trygge på hverandre, har ikke sex når du har mensen med hvem som helst vis du er singel..
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #13 Skrevet 25. januar 2010 Jeg synes det er helt greit med sex under mensen. De første dagene når jeg blør som en foss så ser jeg helst at det bare blir blowjob, analsex og klitorisstimulering (funker topp det med tampong i - han kan jo til og med bruke tunga da om han får lyst til det). Kunne egentlig klart meg med bare det hele uka jeg, men av erfaring så er det faktisk mannfolka som ikke klarer å holde fingrene av fatet. Dusjsex er genialt, eventuelt legge et håndkle under oss og hoppe rett i dusjen sammen etterpå. Dette er dog reservert for menn jeg er trygge på og har vært sammen med lenge. I begynnelsen av forhold/dating så hopper jeg over og utsetter mens mye og avlyser hvis "ulykken" er ute.
Amore* Skrevet 25. januar 2010 #14 Skrevet 25. januar 2010 Kjæresten min synes det er ekkelt, og er veldig ukomfortabel de få gangene vi har hatt samleie, mens jeg ikke har noe imot det. Men ei "humørsvingende" uke mot tre tipp topp uker i måneden er verdt det.
Gjest Iah Skrevet 25. januar 2010 #15 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har sex under mensen, men ikke samleie.
Suzy Skrevet 25. januar 2010 #16 Skrevet 25. januar 2010 (endret) Jeg har sex under mensen, men ikke samleie. Samme her, men det er fordi kjæresten får helt hetta av blod - for meg gjør det ingenting Endret 25. januar 2010 av Suzy
lykkelig84 Skrevet 25. januar 2010 #17 Skrevet 25. januar 2010 Kjapt spørsmål: hva synes dere om sex under menssturasjon? Er det noe som er vanlig eller er jeg helt på jordet? Kan funke det, om det feks er helt på starten eller slutten, for da blør det ikke noe særlig.. Eller om vi dusjer sammen feks :D
Gjest ts Skrevet 25. januar 2010 #18 Skrevet 25. januar 2010 Jeg syntes det var ekkelt, helt til at den nye samboeren ikke syntes det! Jau, vi humpar i veg
Facepainter Skrevet 25. januar 2010 #19 Skrevet 25. januar 2010 Gjør meg ingenting. Går jo an å dusje etterpå.
Ethereal Skrevet 25. januar 2010 #20 Skrevet 25. januar 2010 jeg har hatt sex under mensen før. Tviler på at det kommer til å bli aktuelt i nåværende forhold på grunn av kjærestens holdninger. Men jeg syns forsåvidt det er helt greit. Er man kåt så er man kåt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå