Gjest Gjest_london_* Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Noen som har noen tips? Under 1000kr og nogenlunde sentralt?
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 St Giles? http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g1...on_England.html
Nausicaä Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Easyhotel? Skal prøve det selv om noen mnd. Ellers tror jeg hosteller kanskje kan være noe om man reiser aleine. Det er i alle fall billig. Google Maps, hotels.com og tripadvisor.com er sider å anbefale når man er på utkikk etter hotell
Frøken Helene Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Easyhotel? Skal prøve det selv om noen mnd. Ellers tror jeg hosteller kanskje kan være noe om man reiser aleine. Det er i alle fall billig. Kan ikke du komme tilbake med en vurdering av Easyhotel når du har vært der?
zuperduper Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Vi bodde på dette enkle, men allikevel greie hotellet i Notting Hill: http://www.bluebellshotel.com/location.htm Ikke noe fancy, gammelt og slitt - men helt ok.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Europa house, ved paddington. Billig, inkludert frokost, og helt ok standard!
Pingting Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har bodd i to ulike B&B/hoteller i London det siste året, hvert av dem lå rundt £60 pr. natt for et dobbeltrom (da var det dusj og toalett på gangen, men begge har mulighet for bad på rommet også). Det ene var Hotel Alhambra rett ved King's Cross, det andre var Ridgemount Hotel som lå litt mer sentralt (det er rett ved UCL og British Museum). Begge to er veldig basic, men hyggelige steder med små rom, god hjemmelaget britisk frokost og hyggelig betjening. Greie steder når man bare skal sove på rommet og være ute hele dagen
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #8 Skrevet 27. januar 2010 Alexandra Hotel i Sussex Gardens. Vi bestilte gjennom hotelsclick.com
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #9 Skrevet 27. januar 2010 Noen som har noen tips? Under 1000kr og nogenlunde sentralt? Sjekk på www.lastminute.com!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå