fru sp Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Dagen i dag kommer jeg aldri til å glemme, vi har kost oss masse, bare jeg og kjæresten Vi har vært hos fotograf å tatt kjærestebilder , før-bryllups bilder, var kjempegøy og de ble utrolig fine. Nå gleder jeg meg til å fotograferes på bryllupsdagen!! Deretter spiste vi lunch, kjøpte gifteringer og tittet litt på hva vi ønsker oss til bryllupet, fikk lagt ut en ønskeliste også, for de gjestene som ønsker litt tips!! Jeg fant tilfeldig ørepynt til brudekjolen som passer perfekt, kjøpte med de hjem, HURRA for en romlemantisk :rødme: og effektiv dag.
Gjest Gjest_Milly_* Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Hørtes ut som en kjempe koselig dag!!
Thinkerbelle Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Så koselig, gleder meg til en eller flere slike dager fremover:)
LimaLama Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Jeg har arbeidet med invitasjonene i hele helgen.... Fredag etter jobb --> printe ut... Lørdag --> kutting og montering (fant ut sent på kvelden at innvitasjonene til de som kommer til kaffen hadde en trykkfeil.... ÆSJ! Blir derfor ikke ferdig denne helgen... Søndag ---> pusle videre... prøvde embrossing som vi skulle ha på konveluttene.. Så IKKE bra ut, dropper det... Men alt i alt.....en effektiv bryllupshelg her også.... (dog: au i hånden etter å ha laget hull i alle til silkebånd....)
LindaM Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Flott med sånne dager! Har hatt en effektiv helg selv -bestemt tekst til invitasjoner. -laget invitasjonene klare til trykking. -klippet opp sløyfebånd -laget ferdig bordkort (glass med navn på) Veldig fornøyd med innsatsen! Håper å få gitt ut nvitasjonene i løpet av neste helg. Når det er gjort, så må vi sette i gang med ønskeliste.
Anglofil Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 Hørtes veldig koselig ut, god idé egentlig, tror vi må ha en slik dag selv. Mvh Yvonne
LimaLama Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 ENDELIG ferdig med alle inbydelsene! Nå er det bare å putte de i en postkasse! Tjohoo! (ps. Tipser dere om posten.no, der kan en bestille frimerker. Helt nederst på den siden er det "kjærlighetsfrimerker". NYDELIGE! :rødme: Hvis man kjøper over 50 frimerker er det billigere enn å handle over skranke....)
fru sp Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2010 ENDELIG ferdig med alle inbydelsene! Nå er det bare å putte de i en postkasse! Tjohoo! (ps. Tipser dere om posten.no, der kan en bestille frimerker. Helt nederst på den siden er det "kjærlighetsfrimerker". NYDELIGE! :rødme: Hvis man kjøper over 50 frimerker er det billigere enn å handle over skranke....) TAKK FOR TIPS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå