Gjest lise G Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Jeg er en jente på 13 som går i 7. klasse i Stavanger, og jeg lurer på om det er mulig å ha jobb-uke i db i Stavanger? Noen som vet hva de holder på med der, og om de er villige til å ansette en på 14-15 år i en uke? Vet jeg tenker litt langt frem nå men jeg er utrolig glad i dyr, og vil vel egentlig jobbe med dem hele livet
Gjest Frk Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Hei du! Det bler de nok bare glae for Ring de for og finna ud litt mer, eller send ein mail http://www.dyrebeskyttelsen.no/lokalavdelinger Lykke te!
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Vi pleier ofte å ha folk på jobbuker hos db i Oslo ihvertfall, så det kan nok godt hende det går an i Stavanger og! Vi trenger jo all den hjelpen vi kan få!
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Jeg er en jente på 13 som går i 7. klasse i Stavanger, og jeg lurer på om det er mulig å ha jobb-uke i db i Stavanger? Noen som vet hva de holder på med der, og om de er villige til å ansette en på 14-15 år i en uke? Vet jeg tenker litt langt frem nå men jeg er utrolig glad i dyr, og vil vel egentlig jobbe med dem hele livet Jeg har hørt om andre som har hatt jobbuke i Dyrebeskyttelsen,så det er vel fullt mulig. Som det ble nevnt over her,bare kontakt dem. Det er utrolig givende å jobbe med dyr,så jeg forstår deg godt. Lykke til
Gjest Lise G Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Takk for alle svar, men lurer litt på hva man gjør i løpet av uka når man jobber der da? Regner ikke med at jeg får sitte å klappe kattene hele uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå