Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå har jeg foundation fra ID Bare Minerals i fargen Medium. Jeg vil prøve ut Tikiei, siden jeg har hørt mye bra om disse produktene. Så da er spørsmålet: Hvilken farge skal jeg kjøpe på Tikiei foundation? Jeg bruker som sagt Medium på ID foundationen.

Kan jeg bruke koster fra ID selv om jeg bruker produktene fra Tikiei?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet

kan ikke svare deg på fargespørsmålet, for jeg sliter med fargene deres selv. har prøvd alle nå faktisk, uten at jeg har funnet min match.. Den fargen som passer meg best er p2, (brukte fearly light i id) men tikei sine farger har alle litt for mye rosatoner i seg..

kostene fra id funker veldig bra uansett hvilken foundation du bruker, men kostene til everyday minerals er vel så bra, billigere og mye mykere <3

Skrevet

...det kommer vel an på om du har kald, varm, nøytral eller peachy hudtone. Medium sier jo ingenting. Tusen personer med ulik hudtone kan bruke medium fra ID. Gi litt mer informasjon, du. Og ja, du kan bruke ID-kostene.

Skrevet

Tikei har litt info på siden sin om hvordan man finner hudtonen sin, hvis du ikke vet hvilken du har fra før av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...