Undomiel Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Hei Hva er beste måte å tynne ut panneluggen på? Jeg har tenkt på å la det gro litt, og så klippe bare noe av luggen (pleier å gjøre det selv), men er litt usikker... Har dere noen tips og/eller erfaringer? Takk
Gjest Marlo Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Min søster pleier å klippe meg, og hun pleier å klippe den kortere underst og ha den lengden jeg ønsker over slik at den ikke blir så tung. (mitt hår er veldig tykt og tungt) Også klipper hun med en slik skjære-saks, eller hva det nå er. En slik en med tagger.
Undomiel Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2010 Min søster pleier å klippe meg, og hun pleier å klippe den kortere underst og ha den lengden jeg ønsker over slik at den ikke blir så tung. (mitt hår er veldig tykt og tungt) Også klipper hun med en slik skjære-saks, eller hva det nå er. En slik en med tagger. Åja Hehe, jeg har også veldig tjukt hår, jeg glemte å si det.. Tusen takk for svar
Sissan Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Tynne-saks. Tror det er viktig om du skal klippe luggen selv, ellers blir det fort "gardin". Selv tør jeg ikke røre håret selv, verken med blekemiddel eller saks, men jeg er også helt håpløs. Klipper barna første året, så er det slutt, og frisøren har ikke vært imponert når hun har tatt over.
Undomiel Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2010 Tynne-saks. Tror det er viktig om du skal klippe luggen selv, ellers blir det fort "gardin". Selv tør jeg ikke røre håret selv, verken med blekemiddel eller saks, men jeg er også helt håpløs. Klipper barna første året, så er det slutt, og frisøren har ikke vært imponert når hun har tatt over. Åja Hvor får man tak i tynnesaks?
Sissan Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=135131992
Undomiel Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2010 http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=135131992 Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå