Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Hva er beste måte å tynne ut panneluggen på? Jeg har tenkt på å la det gro litt, og så klippe bare noe av luggen (pleier å gjøre det selv), men er litt usikker...

Har dere noen tips og/eller erfaringer?

Takk :)

Skrevet

Min søster pleier å klippe meg, og hun pleier å klippe den kortere underst og ha den lengden jeg ønsker over slik at den ikke blir så tung. (mitt hår er veldig tykt og tungt)

Også klipper hun med en slik skjære-saks, eller hva det nå er. En slik en med tagger.

Skrevet
Min søster pleier å klippe meg, og hun pleier å klippe den kortere underst og ha den lengden jeg ønsker over slik at den ikke blir så tung. (mitt hår er veldig tykt og tungt)

Også klipper hun med en slik skjære-saks, eller hva det nå er. En slik en med tagger.

Åja :) Hehe, jeg har også veldig tjukt hår, jeg glemte å si det.. :P

Tusen takk for svar :)

Skrevet

Tynne-saks. Tror det er viktig om du skal klippe luggen selv, ellers blir det fort "gardin". Selv tør jeg ikke røre håret selv, verken med blekemiddel eller saks, men jeg er også helt håpløs. Klipper barna første året, så er det slutt, og frisøren har ikke vært imponert når hun har tatt over.

Skrevet
Tynne-saks. Tror det er viktig om du skal klippe luggen selv, ellers blir det fort "gardin". Selv tør jeg ikke røre håret selv, verken med blekemiddel eller saks, men jeg er også helt håpløs. Klipper barna første året, så er det slutt, og frisøren har ikke vært imponert når hun har tatt over.

Åja :) Hvor får man tak i tynnesaks?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...