Gjest Nimue Skrevet 1. september 2003 #1 Skrevet 1. september 2003 Jeg har så forferdelig lyst til å lage en hjemmeside. Kan noen være så snill å foreslå hvor jeg kan lese og lære om dette? Hvor dyrt er det å ha sin egen side på nettet? Hva bør det være med på en bra hjemmeside ? Gode råd i det hele tatt mottas med den varmeste takk. Vennlig hilsen Nimue
Gjest Kira Skrevet 1. september 2003 #2 Skrevet 1. september 2003 Lære deg litt HTML? http://www.davesite.com/webstation/html/
Cooli Skrevet 1. september 2003 #3 Skrevet 1. september 2003 Jeg har så forferdelig lyst til å lage en hjemmeside. Kan noen være så snill å foreslå hvor jeg kan lese og lære om dette? Hvor dyrt er det å ha sin egen side på nettet? Hva bør det være med på en bra hjemmeside ? Gode råd i det hele tatt mottas med den varmeste takk. Vennlig hilsen Nimue register deg på www.home.no der får du gratis hjemmesideplass. Og de har også "ferdig" hjemmeside hvor du kan legge inn bilder, skrive tekst og bestemmer farger tror jeg.. har ingen erfaring med den, men har hørt om det av andre folk.. Er du vant med Word, så vil du ikke ha noe spesielt problemer å lage en hjemmeside i Frontpage fordi den likner mye på Word (synes jeg) Frontpage er inkl i Office pakke. vet ikke om du har den eller har mulighet å skaffe den. Hva bør det være med på en bra hjemmeside? <-- tja.. anbefaler deg å utforske, og prøv å lage forskjellige utsteende av hjemmesider. På den måte vil du lære rask. vær kreativ :D Men da bør du kunne bruke bildebehandling program til å redigere bilder, evt grafikk før du setter de på hjemmeside.. Lykke til
Gjest olive Skrevet 1. september 2003 #4 Skrevet 1. september 2003 Det finnes flere steder du kan ha gratis hjemmeside på nettet. Om du vil lære deg hvordan du kan lage en finnes det et kurs HER .
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #5 Skrevet 1. september 2003 Sjekk ut dette forumet: http://www.lurifax.net/forum Der kan du sikkert få en del tips!
Anglofil Skrevet 2. september 2003 #6 Skrevet 2. september 2003 Eller du kan gå inn på yahoo.no og få deg en hjemmeside i pagebuilder..... Klemz fra:
Gjest Nimue Skrevet 3. september 2003 #7 Skrevet 3. september 2003 Tusen takk! Nå har jeg litt og begynne med.......Tar nok litt tid å sette seg inn i dette, men det virker i hvertfall ikke avskrekkende. Blir spennende og se om jeg får til noe etterhvert. Takk igjen, kjempehyggelig at dere gad å svare! Hilsen Nimue
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå