Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er 15år og vil gjerne ha renseprodukter som ikke er testa på dyr. Når jeg sier renseprodukter mener jeg sånn rensegreie du tar bort sminken med uten at huden blir tørr. Og en bra fuktighetskrem i samme serie kunne vært fint. Jeg vil helst ha forslag om renseprodukter og fuktighetskrem som er beregna på ung hud.

Tusen takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten så har jeg kominasjon hud tror jeg. Jeg har uren hud, den blir ofte blank utover dagen men jeg blir fort tørr i huden også.

Gjest Gjest_bente_*
Skrevet

For meg ser det ut som Økologisk Jojobaolje er tingen for deg renser og gir fuktighet. Jeg kjøper på nettet.

Jojoba olje passer til alle hudtyper, da den normaliserer huden. Den trenger dypt inn i huden, absorberes lett av hudens øverste lag og gir en fløyelslignende følelse. Mykner, beskytter og binder hudens fuktighet. Har en naturlig solfaktor på 4.

Jojobaoljen er bakteriedrepende og talgløsende.

Gjennom flere forsøk i USA har man funnet at oljen har en positiv effekt ved behandling av flass, seborre, akne, eksem, psoriasis.

Jojobaolje er perfekt til å lindre nybarbert hud og bør alltid brukes etter voksing og barbering for å unngå irritert, rød og småkvisete hud. Under hårfjerning skades hudens syrekappe. Syrekappen er en beskyttende hinne og hudens immunforsvar som skal beskytte mot ytre skade. Jojoba olje kan også motvirke tendens til inngrodde hår. Den er fin som beskyttelse mot kulde og er fin som sminkefjerner.

Skrevet

Det finnes endel veganske produkter. Sjekk helsekost:)

Merket REN er i alle fall ett. Dr. Hauschka, Aveda, Weleda... Et hav av merker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...