Gjest Hvor hvite skal tennene være? Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Hvor hvite skal tennene være etter en tannbleking? Kritthvite, veldig hvite, tydelig bleket, usynlig bleket, gult er kult? Og er det noen forskjell på jenter og gutter når det kommer til dette?
Ping! Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Tannfarge er vel like individuelt som hårfarge.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Er ikke noe pent om de er altfor hvite i alle fall (tenk Ross i Friends ). Synes det varierer fra person til person hva som er finest, noen ganger kan det rett og slett se altfor kunstig ut. Jeg synes også at kvinner lettere kan komme unna med kritthvite tenner enn det menn gjør.
Gjest Gjest_Kari-Anne_* Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Avhenger litt av utgangspunktet ditt og alder, syntes jeg. Jo yngre du er - jo hvitere tenner kan du ha. Jeg er 38 og har bleket mine, men var veldig bevisst på å ikke bleke for mye, jeg vil se naturlig ut.
gohege Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 kommer an på hvor gammel du er og hvordan du ser ut. jeg synes det ikke er noe fint med kritthvite tenner som de i tannkremreklamene, naturlig hvite vil jeg si : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå