Fortunatus Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Vi har badekar som vi dusjer i, og da har vi et dusjforheng på innsiden, men dette er veldig gulnet nederst ved delen som ligger i badekaret. Gjetter på at fukt og skitne mennesker har lagt fra seg sine spor. Så er det noen som har noen råd?
Miko Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Jeg hadde et slikt for mange år siden og jeg la det i en bøtte med klorvann før det fikk en omgang i maskinen når det ble vasket. Det blir fort sur lukt i slike forheng og de blir relativt ekle. Det står sikkert vaskeanvisning på det, 40 grader bør gå greit.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Jeg vasker det på 40 grader. Du kan ev. kjøpe et nytt. Ikea har rimelige.
leirbål Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Vårt går i vaskemaskinen en gang i blandt. Førti grader, så henger vi det opp rett etterpå.
Hinata Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 Jeg flyttet inn i en studentbolig en gang med en avskyelig dusjforheng (her snakker vi om gult og brunt opp til magehøyde), jeg dristet meg til å vaske det på 60 grader, og det gikk bra
Fortunatus Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2010 Hmm.. da skal jeg prøve å vaske det i maskinen. Ja, det ser rimelig ulekkert ut.
Gjest Eurodice Skrevet 23. januar 2010 #8 Skrevet 23. januar 2010 Vi har badekar som vi dusjer i, og da har vi et dusjforheng på innsiden, men dette er veldig gulnet nederst ved delen som ligger i badekaret. Gjetter på at fukt og skitne mennesker har lagt fra seg sine spor. Så er det noen som har noen råd? Bare et tips i tillegg til det flere andre allerede har sagt. Ikke la forhenget bli hengende på innsiden i badekaret etter dusjing, da tørker det ikke. La det renne fra seg utenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå