Gå til innhold

trusesnusing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg snuser av og til på mine egne truser, er jente.

Og jeg hadde ikke funnet det avskrekkende om en mannen min hadde gjort det heller.

( Forøvrig minner lukta meg om et hamster... )..

Gjør det selv noen ganger.

Hva er rart med det?

Lukter jo på fingrene mine når jeg onanerer og slikker saftene av dem.

Deilig...

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det selv noen ganger.

Hva er rart med det?

Lukter jo på fingrene mine når jeg onanerer og slikker saftene av dem.

Deilig...

Har gjort det, altså snust på trusen min, men da har jeg vært kåt når jeg tok den av.

Ellers så tenker jeg at det er vel normalt og slikke litt på fingrene når man onanerer, er det ikke??

• 4 måneder senere...
Gjest jenny
Skrevet

Jeg tror ikke mannen min snuser på trusene mine, men han må bare gjøre det om han vil. Hadde kanskje syntes det var litt merkelig og "ekkelt" (i mangel på bedre ord) først, men hadde nok kommet raskt over det.

Han har snust på dem f.eks før vi har sex o.l, men det anser jeg bare som moro.

Vet at mannen min snuser på mine.

Synes det er greit, han må bare kose seg.

Jeg gjør det selv også noen ganger når jeg onanerer.

Gjest David
Skrevet

Høres veldig deilig ut at noen av dere står og sniffer på trusa deres mens dere onanerer (hehe), rimelig opphissende! fortsett med det. Jeg har selv sniffet på trusa til dama(uten at hun vet det), synes det er en uskyldig ting tross alt. Jeg møtte henne før hun hadde førerkort og ble til og med kåt av setet på sykkelen hennes..trodde egentlig dette var mest en guttegreie, og at jenter mente dette var kvalmt.

AnonymBruker
Skrevet

Vil det si at om kjæresten deres har ei voksen datter boende hjemme og det lå brukte truser strødd på badet, så ville dere ha luktet på dem og eller?

Ble litt bekymra nå for datteren min slenger ofte truser strødd utover på badet.Der kjæresten min ofte dusjer..

Gjest Mann gift
Skrevet

Vil det si at om kjæresten deres har ei voksen datter boende hjemme og det lå brukte truser strødd på badet, så ville dere ha luktet på dem og eller?

Ble litt bekymra nå for datteren min slenger ofte truser strødd utover på badet.Der kjæresten min ofte dusjer..

Snuser av og til på min kones truser, deilig og opphissende lukt.

Har også en voksen datter som er hjemme av og til, Ser forskjell på hennes og min kones truser og har ALDRI snust på min datters truser, og vil heller aldri kunne tenke meg og gjøre det.

Deilig at noen av dere damer også snuser litt..

AnonymBruker
Skrevet

Snuser av og til på min kones truser, deilig og opphissende lukt.

Har også en voksen datter som er hjemme av og til, Ser forskjell på hennes og min kones truser og har ALDRI snust på min datters truser, og vil heller aldri kunne tenke meg og gjøre det.

Deilig at noen av dere damer også snuser litt..

Nei jeg snakker om MIN datter sin truse, han er ikke faren hennes da. Hadde dere kunne luktet på datteren til kjæresten deres sine truser, eller er det kun kjæresten sine truser du lukter på?

Gjest mann gift
Skrevet

Nei jeg snakker om MIN datter sin truse, han er ikke faren hennes da. Hadde dere kunne luktet på datteren til kjæresten deres sine truser, eller er det kun kjæresten sine truser du lukter på?

Det er kun min kones truser jeg lukter på.

Vi hadde besøk engang av en vennine til kona, falt for fristelsen og luktet på trusa hennes, (planla litt etter som jeg viste hun hadde vært i dusjen) men ble skuffet, luktet ikke som min kone.. fikk faktisk litt skyldfølelse og skam

Gjest Chrizzy
Skrevet

Han har vel funnet seg noen som lukter bedre da vel?

Hvorfor er du så ekkel og slem?

Gjest Chrizzy
Skrevet

Det er kun min kones truser jeg lukter på.

Vi hadde besøk engang av en vennine til kona, falt for fristelsen og luktet på trusa hennes, (planla litt etter som jeg viste hun hadde vært i dusjen) men ble skuffet, luktet ikke som min kone.. fikk faktisk litt skyldfølelse og skam

Arggggg, jeg må slutte å lese i dette forumet altså :murvegg:

Skrevet (endret)

Hadde jeg tatt typa i å gjøre det hadde jeg spydd!

Hva i helsike er opphissende med truser med størknet utflod og inntørket urin i??????? :haar:

Endret av Vinnie
Gjest uAnonymBruker
Skrevet
Og jeg hadde ikke funnet det avskrekkende om en mannen min hadde gjort det heller.

( Forøvrig minner lukta meg om et hamster... )..

Hufsa di lukter hamster???

Nå kan jeg aldri aldri kose med et hamster igjen! :gjeiper:

Skrevet

Til dere trusesniffere: Vil dere si at det er et marked for brukte truser? Jeg har tenkt å skifte ut de fleste av trusene mine og kjøpe nye, men er generelt sett glad i gjenbruk. Kunne jeg fått noe for dem på det åpne markedet?

Gjest KateW
Skrevet

Kan ikke se noe galt i det.

Men, dere som har koner som alltid bruker truseinnlegg, hvorfor gjør de det? :klo: Blir ikke det veldig klamt og ekkelt?

Gjest Skyggen
Skrevet

Min bruker truseinnlegg på arbeid da hun har en jobb som hun kan måtte løpe. Hvorfor er pga at musklene klarer ikke holde igjen, og litt skvetting kommer.

Vet dessverre ikke om det blir klamt.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, en eller annen "gjest" har en diskusjon med seg selv.

Gjest KateW
Skrevet

Min bruker truseinnlegg på arbeid da hun har en jobb som hun kan måtte løpe. Hvorfor er pga at musklene klarer ikke holde igjen, og litt skvetting kommer.

Vet dessverre ikke om det blir klamt.

Ok, da så.

Gjest Lacus
Skrevet

Du hadde blitt skikkelig skuffet hjemme hos meg, her brukes det nesten aldri truse :fnise:

Kos deg med sniffinga di du. Uskylidge greier spørr du meg.

Gjest giftmann
Skrevet

Du hadde blitt skikkelig skuffet hjemme hos meg, her brukes det nesten aldri truse :fnise:

Kos deg med sniffinga di du. Uskylidge greier spørr du meg.

Takk for det at du forstår oss.

Uskyldig ja. Plager ingen annen med det.

Forsåvidt deilig at du går uten truse.

Når det gjelder snusing, så elsker jeg og snuse på henne før jeg slikker henne, særlig hvis hun ikke er helt nydusjet.. hun er ikke barbert, blir mye opphissende lukt da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...