Gjest gift mann Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Finner brukte truser på badet etter kona mi, pleier å snuse på dem, blir opphisset av lukten, desverre så bruker hun truseinnlegg for det meste så det er ikke så ofte jeg har full klaff. En gang hun hadde vært ute, så hadde hun tisset i trusa før hun kom hjem, snek meg på badet og luktet mmm, ble så kåt. Hva synes andre om dette? Hva synes damene om dette?
Gjest Gjest_Lina_* Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Finner brukte truser på badet etter kona mi, pleier å snuse på dem, blir opphisset av lukten, desverre så bruker hun truseinnlegg for det meste så det er ikke så ofte jeg har full klaff. En gang hun hadde vært ute, så hadde hun tisset i trusa før hun kom hjem, snek meg på badet og luktet mmm, ble så kåt. Hva synes andre om dette? Hva synes damene om dette? Er gift og vet ikke om mannen min gjør sånt, men hvis det tenner ham, så plager han ikke meg med det. Må innrømme at jeg har luktet litt framme på bokseren hans mens jeg la inn i vaskemaskinen, men det får han aldri vite.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Finner brukte truser på badet etter kona mi, pleier å snuse på dem, blir opphisset av lukten, desverre så bruker hun truseinnlegg for det meste så det er ikke så ofte jeg har full klaff. En gang hun hadde vært ute, så hadde hun tisset i trusa før hun kom hjem, snek meg på badet og luktet mmm, ble så kåt. Hva synes andre om dette? Hva synes damene om dette? Gjør også det, blir kåt av den råe lukten
Gjest truls Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Gjør også det, blir kåt av den råe lukten Samme her, blir kåt av det, har gjort det noen ganger, men tørr aldri i verden og fortelle kona det, selv om vi har et åpent og greit forhold, noe føler jeg er tabu og privat. Og hvem vet hva hun gjør når hun er alene, kan jo bare fantasere om det. Vet jo at hun onanerer på badet av og til
Gjest Trissa Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 Mannen min har fortalt at han gjør dette med mine truser.. Men er lenge siden sist. Bruker å spørre han om han har luktet noe og får alltid til svar : nei nå er det veeldig lenge siden.. snufs..likte å vite at han luktet på dem..Hvorfor gjør han ikke det lengre tro?
Gjest gubbe Skrevet 8. juni 2010 #9 Skrevet 8. juni 2010 snufs..likte å vite at han luktet på dem..Hvorfor gjør han ikke det lengre tro? Han har vel funnet seg noen som lukter bedre da vel?
Gjest snufs og snus.. Skrevet 8. juni 2010 #10 Skrevet 8. juni 2010 vel snus i vei du! jeg elsker lukten av meg selv og snuser gjerne i trusa mi når jeg går for å tisse. Lukten av tiss er ikke opphissende , men den deilige lukten av meg selv er jo til å bli gal av ! Om min eks mann hadde gjort dette da vi var gift så hadde jeg ikke reagert men heller syntes at det var litt spennde at han tenner på lukten av meg !
Gjest truls Skrevet 9. juni 2010 #11 Skrevet 9. juni 2010 vel snus i vei du! jeg elsker lukten av meg selv og snuser gjerne i trusa mi når jeg går for å tisse. Lukten av tiss er ikke opphissende , men den deilige lukten av meg selv er jo til å bli gal av ! Om min eks mann hadde gjort dette da vi var gift så hadde jeg ikke reagert men heller syntes at det var litt spennde at han tenner på lukten av meg ! Herlig.. Ja ikke sant, veldig opphissende, må innrømme jeg tenner på sånne innlegg som ditt. Onanerer du mens du lukter på egne truser?
Gjest sardintroll Skrevet 10. juni 2010 #12 Skrevet 10. juni 2010 Hver sin lyst. Jeg ser ikke hva som er så stas med å lukte på en tøyfille vi har hatt mellom beina i timevis, og jeg hadde nok ikke satt så stor pris på om noen dykket nedi skittentøykurven og sniffet trusene mine, uansett om jeg likte fyren godt eller ei. 2
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #13 Skrevet 10. juni 2010 folk tenner mye på rart ja! jeg hadde nok reagert hvis typen min hadde fortalt meg at han sniffet på trusene mine!
kinkylek Skrevet 10. juni 2010 #14 Skrevet 10. juni 2010 Jeg har hatt trusefetish i mange år, og jeg elsker det. Kona bruker innlegg så jeg får ikke utløp hjemme. Ikke vet hun om min fetish heller, troor jei. Kjøper truser nå og da på nett. Og får litt når jeg reiser via jobb. Og til deg som lukter på dine egne truser, skulle hatt en kvinne som deg hjemme!
Gjest Ane Skrevet 11. juni 2010 #15 Skrevet 11. juni 2010 Hadde jeg fått vite at kjæresten min snuste på trusene mine hadde jeg slengt dem rett i vaskemaskina hver kveld. For personlig hadde jeg ikke taklet en sånn fetisj. Men nå skal det nevnes at er litt manisk opphengt i renslighet og bytter truser 3 ganger daglig. MINST! Så det er vel to fetisjer som kræsjer rett og slett.
Gjest MANN Skrevet 14. september 2010 #16 Skrevet 14. september 2010 vel snus i vei du! jeg elsker lukten av meg selv og snuser gjerne i trusa mi når jeg går for å tisse. Lukten av tiss er ikke opphissende , men den deilige lukten av meg selv er jo til å bli gal av ! Om min eks mann hadde gjort dette da vi var gift så hadde jeg ikke reagert men heller syntes at det var litt spennde at han tenner på lukten av meg ! Herlig Blir kåt av sånne som deg!!!
Plutseliten Skrevet 14. september 2010 #17 Skrevet 14. september 2010 (endret) Sier meg enig med Sardintroll jeg.. Ser ikke hva som er stas med det, men det er visst mange som gjør det... Endret 14. september 2010 av Plutseliten
Gjest gjest Skrevet 14. september 2010 #18 Skrevet 14. september 2010 Jeg snuser av og til på mine egne truser, er jente. Og jeg hadde ikke funnet det avskrekkende om en mannen min hadde gjort det heller. ( Forøvrig minner lukta meg om et hamster... )..
FantasDick Skrevet 15. september 2010 #20 Skrevet 15. september 2010 Jeg tror ikke mannen min snuser på trusene mine, men han må bare gjøre det om han vil. Hadde kanskje syntes det var litt merkelig og "ekkelt" (i mangel på bedre ord) først, men hadde nok kommet raskt over det. Han har snust på dem f.eks før vi har sex o.l, men det anser jeg bare som moro.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå