Gå til innhold

Vaskemaskin, toppmatet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en god vaskemaskin, helst toppmatet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En Siemens-maskin kanskje? Følg linken og velg vaskemaskiner og kryss av for toppmatet hvis du ikke kommer direkte til maskinene.

Kjenner ikke til de spesifikke maskinene, men vet at min mor hadde toppmatet maskin fra Siemens i omtrent 20 år før den gav opp, så det var i allfall et holdbart merke før.

Skrevet

Takk for svar :) Skal se litt nærmere på Siemens sine maskiner. Den vi har nå er fra Zanussi, og er vel godt over 10 år gammel, men har begynt å lekke litt vann, uten at vi har klart å finne noen grunn til hvorfor det skulle skje. Den er vel bare gammel og sliten ;) Siemens var jo ikke så ille pris på heller.

Skrevet

Hadde en AEG maskin som jeg var veldig fornøyd med. Det var før Electrolux kom inn i bildet da. Electrolux er jo også et bra firma, så det gjør jo ikke noe om de har slått seg sammen.

Fant en link, men det sto svært lite der:

http://www.aeg-electrolux.no/node146.asp?ProdID=41443

Skrevet

Takk for tips :)

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med vår toppmatede AEG, som er 4-5 år gammel. Vær obs på at det er litt forskjellige mål på de ulike merkene, så sjekk først at den du velger passer. ;)

Skrevet

Har god plass der som vaskemaskinen skal være, så det tenker jeg ikke så alt for mye på :)

Skrevet

Det kan vere så enkelt at det står noko i pumpa eller noko slikt. Ein pakning e.l. Kan vere verdt ein reperatør? Betalte ein gang 600kr for å fikse drivreima på ein vaskemaskin. Billigere enn å bytte maskina.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...