Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Tenkte å kjøpe parfyme/eu de toilette på nett til kjæresten min. Får ikke tak i på tax free og i butikker her i landet lenger. Hvilken nettbutikker er trygge å bruke? Får jeg toll på dette i tillegg, eller var det en grense på kr 200,-? Er noen år siden jeg gjorde dette sist, og nå husker jeg ikke hvor jeg handlet. Noen som har tips?
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Ebay Strawberrynet Feel Unique Cheapsmells Shoppin4net Det er 25% moms på parfyme hvis den koster over 200kr
Gjest Heidie Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Jeg liker best å handle parfyme på Cheap Smells. De har bra utvalg og lave priser Lurt å holde seg under 200kr grensa
Gjest Vampen Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Jeg har handlet mest på Feelunique og Strawberrynet. Jeg sjekker innom Cheapsmells også, men de parfymene vi liker best er vanskelig å finne til under 200 kr noe sted tror jeg.. Da er det greier å kjøpe fra de 2 sidene som betaler tilbake moms og fortolling. Man kan spare en del på det, den siste Chanel parfymen jeg kjøpte fra Strawberrynet kom til ca halv pris av hva jeg måtte betalt i parfymeri.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Er veldig glad i Fragrancex jeg. Har bestilt derifra et par ganger nå, bestandig fått varene etter okei tidsperiode, de er portofrie og de har også ofte andre tilbud.
Nausicaä Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 Luckyscent har et knall utvalg http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> The perfume shoppe er visstnok også flinke. Ellers har jeg handlet fra cheapsmells, fragrancex og strawberrynet og fått det jeg skulle ha (ikke fakes eller "utgått").
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå