Gå til innhold

Noen som har tatt flere utdanninger her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snart ferdig med en bachelor, men det er egentlig et annet femårig studie jeg har lyst til å gå etterpå.. men er så redd for at jeg blir gammel når jeg er ferdig (29 år) hvis jeg bestemmer meg for å gjøre det.

noen andre som er i samme båt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nå 30 og snart ferdig med min mastergrad, tok først fagbrev i barneogungd faget, fant ut at det ikke var noe for meg, høgskole som lærer, så jobbet et par år som lærer, heller ikke noe for meg. Så nå er jeg snart spesialpedagog og tror dette er mer i mitt "liga" Da får jeg jobbe med folk på en helt annen måte ann tidligere. Det er bare å gå for det, anbefaler uansett å jobbe litt innimellom med det yrket du har så du får se hva du vil bli:)Lykke

til

Skrevet

jeg er utdannet hjelpepleier men merker at jeg ikke kommer til å orke tempoet og det fysiske arbeidet i veldig mange år. Så jeg har planer om å ta en bachelor innen noe helt annet (kanskje master også hvis jeg ikke er lei innen den tid). Jeg er da nå 27 så er ferdig når jeg er 30 cirka, men det er jo ikke verst å ha to utdanninger innen 30 synes nå jeg!

Jeg er en som liker å drive med alt mulig og ser det som en positiv ting å ha flere ben å stå på i fremtiden.

Lykke til med hva du bestemmer deg for.

Skrevet