Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Min eks gjorde det slutt et par måneder siden. Han ville videre i livet og date andre. Jeg ble knust og lei meg. Har sagt at jeg elsker bare han og vil bare ha han resten av livet (sa dette ved bruddet).

Han har kontaktet min venninne og spurt hvordan det går med meg to ganger nå. Han skriver til henne at jeg må komme meg videre og at jeg fortjener en som er bedre enn han.

Han har rippet opp i sårene og det sååå vondt nå. Jeg inbiller meg at han kanskje fortsatt er glad i meg og savner meg. Men dette er sikkert lite sannsynlig.

Hvorfor gjør han dette? Dårlig samvittighet? Savner han meg?

Jeg skulle til å ringe ham igår og erklære min kjærlighet, men kom fram til at jeg ikke orket enda en avvisning. Det er så vondt når han avviser meg.

Eller skal jeg ringe ham og fortelle at jeg vil ha ham tilbake?

Han er alt jeg ønsker i dette livet:(

Tar gjerne imot råd om dere vet den beste måten jeg kan få ham tilbake på..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Sannsynligvis gjør han dette fordi han vil at vennene dine skal hjelpe deg med å komme deg videre i livet uten ham. Ut ifra det du skriver har han kanskje grunn til å være bekymret for deg.

Skrevet

Han tok kontakt med ei venninne av deg for å høre at det gikk bra med deg, og sa at du burde komme deg videre.

Om han hadde følelser for det hadde han tatt kontakt dirrekte med deg for å høre hvordan du har det. Han bryr seg tydeligvis om deg, men vet at ved å ta kontakt dirrekte med deg gir deg falske forhåpninger.

Han sa også til henne at du burde komme deg videre, hvordan klarer du å snu det om til at han vil ha deg tilbake?

Han bryr seg om deg og håper at du har det bra, men dette er noe langt annet enn at han vil ha deg tilbake. Desverre. Jeg beklager at jeg er hard, men det er ikke godt for deg å bruke denne tiden på å håpe, for du vil ikke få ham tilbake uansett.

Skrevet
Sannsynligvis gjør han dette fordi han vil at vennene dine skal hjelpe deg med å komme deg videre i livet uten ham. Ut ifra det du skriver har han kanskje grunn til å være bekymret for deg.

Han har ingen grunn til å være bekymret for meg, bortsett fra at han vet at jeg er håpløst forelsket i han. Men det er ikke slik at jeg er en fare for meg selv eller andre. Har bare en skikkelig kjærlighetssorg:)

Takk for ditt raske svar.

Skrevet (endret)
Han tok kontakt med ei venninne av deg for å høre at det gikk bra med deg, og sa at du burde komme deg videre.

Om han hadde følelser for det hadde han tatt kontakt dirrekte med deg for å høre hvordan du har det. Han bryr seg tydeligvis om deg, men vet at ved å ta kontakt dirrekte med deg gir deg falske forhåpninger.

Han sa også til henne at du burde komme deg videre, hvordan klarer du å snu det om til at han vil ha deg tilbake?

Han bryr seg om deg og håper at du har det bra, men dette er noe langt annet enn at han vil ha deg tilbake. Desverre. Jeg beklager at jeg er hard, men det er ikke godt for deg å bruke denne tiden på å håpe, for du vil ikke få ham tilbake uansett.

Du har nok rett. Jeg har dette håpet om at han skal komme tilbake.. athan kontakter mine venner gir håpet mitt "næring" om du forstår.

Jeg bryr også veldig mye om han. han er det skjønneste som finnes.

Endret av Amila
Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Kjærlighetssorg er utrolig vondt, men håper du klarer å la være å ringe ham. Og tror han har et poeng i at du bør bruke vennene dine for alt de er verdt. Kom deg ut og møt nye mennesker og få nye opplevelser uten ham, med tid og stunder vil sorgen gå over.

Skrevet

Dessverre tror jeg også at han bare er bekymret, men ikke vil ha deg tilbake. Selv ville jeg kanskje synes det var litt nedverdigende om eksen spurte rundt og var bekymret for meg å den måten. Som om jeg var en stakkar... Da ville jeg nok blitt ekstra motivert til å vise at jammen har jeg det strålende uten han! :) Synes ikke du bør vise han noen som helst interesse. Han har tross alt dumpet deg for å date andre. GLEM IKKE det!

Skrevet

Er veldig enig i det som står over her. Jeg har vært der du er flere ganger, så jeg vet hvor utrolig vondt det er, men jeg vet også at det går over tilslutt. Den dag i dag er jeg så glad for at jeg ikke er sammen med noen av disse guttene lenger. :klem:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Han har ikke klart å få seg noen damer og lurer på om du er pulbar litt på si mens han leter etter ei anna å feie over.

Skrevet
Han har ikke klart å få seg noen damer og lurer på om du er pulbar litt på si mens han leter etter ei anna å feie over.

Du får sagt det - brutalt men noen ganger sant! Men jeg tror neppe fyren i dette tilfellet er så slem at han vil pule henne. Men det kan jo hende at han har lyst å forvisse seg om at han fortsatt er umulig å komme over, sånn for selvfølelsen sin del... Jeg har også opplevd at en fyr som hadde dumpet meg forhørte seg med vennene mine etterpå om hvordan jeg tok det. He he, det gikk jo veldig bra med meg, siden jeg egentlig hadde tenkt å dumpe han, bare at han kom meg i forkjøpet...

Gjest Trolletrine
Skrevet
Du får sagt det - brutalt men noen ganger sant! Men jeg tror neppe fyren i dette tilfellet er så slem at han vil pule henne. Men det kan jo hende at han har lyst å forvisse seg om at han fortsatt er umulig å komme over, sånn for selvfølelsen sin del... Jeg har også opplevd at en fyr som hadde dumpet meg forhørte seg med vennene mine etterpå om hvordan jeg tok det. He he, det gikk jo veldig bra med meg, siden jeg egentlig hadde tenkt å dumpe han, bare at han kom meg i forkjøpet...

Hihi...enig :fnise: Vet du TS, uansett hvor snill og grei han er så hadde jeg nok tenkt på hvilket oppblåst selvbilde han åpenbart må ha når han må høre med vennene dine om du nærmest overlever dette.Blir du ikke bare pittelitt provosert???Sorry, men han er historie, og du skal finne deg en fyr som verdsetter deg og ikke setter seg selv laaaangt høyere enn deg.Vis han at du har det KJEMPEFINT(selv om du ikke har det nå), og tenk at en fyr med oppblåst ego ikke er noe å samle på :)

Skrevet

Jeg tror ikke han gjør det fordi han savner deg. Jeg syns IKKE at du skal ringe han. Hvis han hadde villet ha kontakt så hadde han kontaktet deg ikke venninner av deg. Jeg vet flere tilfeller der ekser har spurt venner om hvordan hun takler bruddet, og i alle tilfellene har det vært enten dårlig samvittighet eller for å få bekreftelse på hvor mye de er savnet (En slags ego-boost, altså).

Jeg syns ikke du bør sitte å planlegge hvordan du skal få han tilbake heller.

Skrevet

Så rett du har brutalis!! :skratte: Min første tanke og!

Skrevet
Jeg bryr også veldig mye om han. han er det skjønneste som finnes.

Er en som har dumpet deg og såret deg det skjønneste som finnes?

Skrevet
Er en som har dumpet deg og såret deg det skjønneste som finnes?

Jaa,klarer ikke å hate han eller være sint. :trist:

Skrevet
Jeg tror ikke han gjør det fordi han savner deg. Jeg syns IKKE at du skal ringe han. Hvis han hadde villet ha kontakt så hadde han kontaktet deg ikke venninner av deg. Jeg vet flere tilfeller der ekser har spurt venner om hvordan hun takler bruddet, og i alle tilfellene har det vært enten dårlig samvittighet eller for å få bekreftelse på hvor mye de er savnet (En slags ego-boost, altså).

Jeg syns ikke du bør sitte å planlegge hvordan du skal få han tilbake heller.

takk til alle dere som svarer, takk for støtte og råd.

Jeg lar være å ringe ham for min egen skyld. Om han vil ha meg tilbake så vet han hvor jeg er. Og kanskje det er best å være "hard to get", kanskje vil han savne meg mer da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...