Gå til innhold

Går alltid tilbake til han!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lulli_*
Skrevet

Jeg har holdt på/ vært sammen med en mann i snart 4 år nå. Vi har et barn sammen på 2 år.

Vi har aldrig fungert sammen å han er ikke en typisk kjerne mann. Vi bor ikke sammen

å jeg klarer å kutte han ut i 3 mnds strekk men så komemr han alltid inn i livet mitt snikende

på en eller annen måte.

Han stilte ikke opp det første leveåret til barnet å ga fullsetendig faen når jeg var gravid.

En vennine av en jeg gikk på skole med fortalte meg etter vi hadde vært på fest at han hadde hatt

sex med denne skole venninen min ( som også var på festen ) at de hadde hatt sex opptil flere ganger også når jeg var gravid. Exen min begynte å grine å sa unnskyld da jeg fant ut av det på byen. Neste dag nektet han å sa det bare hadde hendt en gang da det var slutt. å da når sønnen vår var et år.

Selvfølgelig innerst inne vet jeg at de hadde sex sammen når jeg var gravid for de hadde telefon kontakt å hun hadde vært hjemme hos han da jeg gikk gravid. Dette vet jeg fordi jeg satt på pcen hans å siste avloggede på mailen var hennes mail adresse. Han nektet først men innrømmet at hun hadde vært der etterpå å at de bare var venner.

Hva er sannsyneligheten for at fyren nekter på at hun var der så innrømmer det. Å så har sex med henne i senere tid. Å venninen til jente forteller meg at det har kjedd ofte. Mye annet har også kjedd under forholdet mitt som er helt bak mål å burde fått meg til å gå å kutte kontaketen helt ( faren har ikke barnet heller, sier han kan ha han HJEMME HOS MEG) .

Meg å barnefaren har også alltid hatt fantastisk sex. Så når vi kommer sammen igjen krangler vi stort sett hele tiden å jeg hater han å er bitter for alt han har gjort men sexen er flott.

Jeg vet han ikke er bra for meg, å at han aldrig vil forandre seg, å fortsette å lyge å oppføre seg som en drittunge å ikke en far. At han rett å slett er en sleip jævel med en godsnakket munn.

Hva feiler det meg?

Hvorfor klarer jeg aldrig å kutte han helt ut FINITO?

Jeg vet jo jeg blir fort ensom, men likevell... Jeg kan ikke finne meg i dette... Å jeg vet jo at han er en jævel å ikke bra for meg, å mest sannsynelig aldrig vil gi meg et godt liv. HJELP?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel et håp om at han skal forandre seg da??

og kom deg til pyskolog så du kan si nei til tullingen av mann!!

eller skaff deg litt baller! du kan jo ikke fortsette sånn..

Gjest Gjest_lulli_*
Skrevet

*Jeg burde vell også legge til at fyren er veldig hissig å til tider voldelig, speielt nå jeg tar han i løgn å at han er veldig humør svingende å at jeg blir deprimert rundt han over tid* Så igjen, hva feiler det meg? :tristbla:

Gjest Gjest_lulli_*
Skrevet
Du har vel et håp om at han skal forandre seg da??

og kom deg til pyskolog så du kan si nei til tullingen av mann!!

eller skaff deg litt baller! du kan jo ikke fortsette sånn..

jaja jeg vet :( Går til Psykolog nå men har ikke klart å ta opp emnet ennå for jeg skammer meg sånn å hun må da tenke at jeg er helt dum i hode... Men jeg vet jo at det er galt...!

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Høres ut som du bør jobbe med selvrespekten, ingen jenter med respekt for seg selv finner seg i å bli behandlet slik.

Dersom det er sex som er problemet kan du vel finne en elsker?

Gjest Gjest_lulli_*
Skrevet

Jeg har det ikke sånn at jeg har kjempe behov for sex. Er vell det at jeg blir ensom elelr han gjør meg sjalu.

Gjest Drhansen
Skrevet

Eg vet ikke hvorfor du alltid tar han tilbake ?

Men eg har det sånn jeg også.. kind of.

Eg har klart å bryte konakten med han flere ganger, å levd livet mitt uten han. Med på en eller ann måte så ender vi opp sammen likevel. Han behandler meg bra til tider,men han er en player og en drittsekk og eg vet eg fortjener bedre.. men alikevel klarer eg aldri å bli helt ferdig med han. Eg vet han aldri kommer til å forandre seg.

Så eg prøver nok en gang å ikke ha noe med han å gjøre lengre!

Må bare være sterk og gjennomføre det!

Gir det samme rådet til deg. Han er ikke noe å samle på, du fortjener MYE BEDRE!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...