Sarafina Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Nylig fikk jeg stilt mitt personlige fødselshoroskop hos ei dame i Oslo. Oppga kun fødselsdato og klokkeslett. Var så utrolig mye som stemte hos meg... fikk også endel nye perspektiver på ting. Jeg var skeptisk helt til jeg prøvde... Hvordan kan dette funke så utrolig bra, kun ved hjelp av tid og dato? Andre som har prøvd?
Wildy Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Fikk for mange år siden et slikt horoskop i gave ( mrkelig, men orginal gave...). Noe stemteveldig bra,noe stemte mindre og mye var skrevet slik at det antagelig stemmer på de aller, aller fleste.
Sarafina Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2010 Fikk for mange år siden et slikt horoskop i gave ( mrkelig, men orginal gave...). Noe stemteveldig bra,noe stemte mindre og mye var skrevet slik at det antagelig stemmer på de aller, aller fleste. Så fin gave å få! Mitt stemte utrolig bra, og ikke slik det kunne stemme på de fleste Jeg fikk vite litt om hvorfor noen ting ble som de ble - og hvilke muligheter jeg har for fremtiden. Det eneste jeg stusset litt på, var at det ble sagt lite negativt - det gjøres nok sikkert for å beskytte oss litt.. Gikk til en dame som driver med både coaching, healing og astrologi. Virker veldig bra. Når jeg prøvde healing, kjente jeg en "strøm" gjennom kroppen. Helt sprøtt... Om det hjelper på helsa, vet jeg ikke enda da.. (kjente ingen forskjell etter en gang..) Men som sagt, jeg var skeptisk på forhånd..
KR-øst Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Så fin gave å få! Mitt stemte utrolig bra, og ikke slik det kunne stemme på de fleste Jeg fikk vite litt om hvorfor noen ting ble som de ble - og hvilke muligheter jeg har for fremtiden. Det eneste jeg stusset litt på, var at det ble sagt lite negativt - det gjøres nok sikkert for å beskytte oss litt.. Gikk til en dame som driver med både coaching, healing og astrologi. Virker veldig bra. Når jeg prøvde healing, kjente jeg en "strøm" gjennom kroppen. Helt sprøtt... Om det hjelper på helsa, vet jeg ikke enda da.. (kjente ingen forskjell etter en gang..) Men som sagt, jeg var skeptisk på forhånd.. Les gjennom denne siden, så kan du begynne å spå deg selv, istedet for å betale andre bedragere for å fortelle deg det du ønsker å vite. http://fritanke.no/KOMMENTAR/2008/Oppskrif...verdig_spadame/
Sarafina Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2010 Les gjennom denne siden, så kan du begynne å spå deg selv, istedet for å betale andre bedragere for å fortelle deg det du ønsker å vite. http://fritanke.no/KOMMENTAR/2008/Oppskrif...verdig_spadame/ men spådame blir vel litt annerledes enn å få stilt personlig horoskop da!? Dette handlet mer om hvilke muligheter og evner og personlighet du har, ikke spådommer om hva som kommer til å skje i fremtiden Jeg synes jeg fikk veldig stort utbytte av det.. Andre som har prøvd?
mysan Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 Nå skulle jeg ønske at jeg hadde det horoskopet min kusine stilte på meg for tretti år siden... så kunne jeg sett hva som har stemt i løpet av denne tiden. Dette var jo lenge før internett må vite, og papirutgaven var kun en, og den er vekk - og min kusine driver med helt andre ting, som ingeniør hos avinor, så... tviler på at hun vet hvordan hun stiller horoskop lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå