Barbie Skrevet 1. september 2003 #2 Skrevet 1. september 2003 Æhhhh,Lurven? -Fordi han har sex på hjernen! Men han er jo god også da..........
Achmed Skrevet 1. september 2003 #3 Skrevet 1. september 2003 Donpedro. Nei pokker... Mann ja... Ikke manndig.... Jaja... Sandmann, da. For jeg tror han liker litt pisk, slag og spark.
Gjest lurven Skrevet 1. september 2003 #4 Skrevet 1. september 2003 jah nå blir jeg nevnt ja :evil: ingen som skule gitt mye for å møte meg eller noe og aldri får jeg dagens rose.. men når noen skal sparkes bak da er jeg den første som blir nevnt
chimp Skrevet 1. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2003 Lurveleven!!! Du har fått rose av meg såhhh!!! :fy:
Gjest lurven Skrevet 1. september 2003 #6 Skrevet 1. september 2003 Lurveleven!!! Du har fått rose av meg såhhh!!! :fy: :D åh når da hvorfor da
lillesol20 Skrevet 1. september 2003 #7 Skrevet 1. september 2003 Trøffelhelten. :o Tror han trenger det.
chimp Skrevet 1. september 2003 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2003 :D åh når da hvorfor da Idag skal jeg jammen forære roser! Jeg gir en til hver av dere som sa dere hadde lyst til å møte meg: Lisa-Beth, Embla s, Alive, Livets Datter, lurven + en diger dyprød, langstilket én til Juggernaut alias Maskemannen alias Lasse alias ridder Lasso alias......Nei, tror jeg stopper der! Blir for mye for et lite chimpe-hode å holde styr på.... Håper inderlig jeg ikke hoppet over noen nå da....
Joplaya Skrevet 1. september 2003 #9 Skrevet 1. september 2003 Lasse og Kevin fortjener jo litt spanky-spanky :blunke: Men noe spark i ræven skal de snille kg-gutta få slippe
Gjest Starya Skrevet 1. september 2003 #10 Skrevet 1. september 2003 Hvilke av KG-gutta skulle du gitt mye for å gi et spark bak? Er det andre aktiviteter inkludert i denne spankingen? *ser meg omkring*
Midnattsol Skrevet 1. september 2003 #11 Skrevet 1. september 2003 Trøffelhelten. :o Tror han trenger det. hehe
Gjest Abelone Skrevet 1. september 2003 #12 Skrevet 1. september 2003 Det er bare å stille seg opp på geledd så tar vi unna en etter en.... Dette kan bli ei slitsom natt, puh...
chimp Skrevet 1. september 2003 Forfatter #13 Skrevet 1. september 2003 Det er bare å stille seg opp på geledd så tar vi unna en etter en.... Dette kan bli ei slitsom natt' date=' puh... [/quote'] Får bilder i huet mitt jeg.....
Gjest Poirot Skrevet 1. september 2003 #14 Skrevet 1. september 2003 Ha ha Achmed, veldig morsomt! Jeg har allerede sparket ut han som var mest i veien, de andre kan få bli.
jamie Skrevet 2. september 2003 #15 Skrevet 2. september 2003 Kan jeg få klapse alle litt på rumpa??!! Plis, Chimp, plis??
Gjest care Skrevet 2. september 2003 #16 Skrevet 2. september 2003 Tja, det må da bli hele gjengen. Gutter trenger et spark bak, en gang i blandt
chimp Skrevet 2. september 2003 Forfatter #17 Skrevet 2. september 2003 Eller vi kan legge dem på geledd og gi dem Brazilian Wax-behandling, én etter én....Alle gutter er noen pyser, så dette kan bli moro!!!
Gjest lurven Skrevet 2. september 2003 #18 Skrevet 2. september 2003 Eller vi kan legge dem på geledd og gi dem Brazilian Wax-behandling' date=' én etter én....Alle gutter er noen pyser, så dette kan bli moro!!! [/quote'] JA :D :kysse:
chimp Skrevet 2. september 2003 Forfatter #19 Skrevet 2. september 2003 Lurveleven har meldt seg frivillig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå