Gjest Gjest_heidi_* Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 mine øyevipper er helt håpløse, det har de alltid vært. for det første legger de seg bare alle veier og over hverandre, og dersom jeg skal prøve å sminke meg med mascara blir det bare ti tusen ganger verre, bare masse hår på kryss og tvers og klumpete sminke, IKKE PENT! så jeg ender som regel opp med å gå uten sminke.. har prøvd alle typer mascaraer, også de som skal spre vippene, men uten hell. har prøvd å nappe vekk de "slemmeste" hårene, men de vokser jo bare fort ut igjen! er det en ide og stusse bittebitte litt på tuppene for at de ikke skal krølle seg, eller er det en dårlig ide? vippetang kunne jeg jo prøvd, men ser ikke for meg at den sprer vippene akkurat.. Tips taes imot med stooor takk!!
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Vippetangen kan faktisk spre vippene en del. Så det burde du prøve
Humleblomst Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Jeg anbefaler også vippetang, det samler og former vippene litt. Jeg bruker vippetangen først innerst, så løsner jeg den og bruker den ett hakk lenger ut og gjentar det til jeg har tatt hele vippen. Så tar jeg vippetangen en gang til innerst. Når det gjelder klumpete mascara osv har jeg et supert tips: Når du kjøper mascara på parfymeri, be om å få med et par mascarabørster i tillegg. Så bruker du en av disse til å legge på mascaraen og en av dem til å gre vippene etterpå, så overflødig mascara forsvinner. Bruker du børsten som er dynket i mascara vil du få veldig mye på en gang, jeg sliter ihvertfall med å få det pent da. Så på denne måten slipper du klumpene og du får et naturlig resultat. Når du har tatt på mascara vasker du børstene (varmt vann holder i massevis sålenge du ikke bruker vannfast mascara) så er de ren, tørr og klar til bruk neste gang du skal legge på mascara.
Gjest ts Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 tusen takk for svar og tips. da skal jeg gå til anskaffelse av både vippetang og ny mascara så å evnt klippe tuppene litt burde jeg ikke gjøre? har veldig lange vipper... er nok derfor de bøyer seg over hverandre!
Ping! Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Jeg har sett noen jenter klippe øyevippene uten gode resultater. Det bør så absolutt være siste utvei
Gjest ts Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 Jeg har sett noen jenter klippe øyevippene uten gode resultater. Det bør så absolutt være siste utvei du har det ja.. høres ikke bra ut. hvordan ble de? vil jo tro de vokser ut igjen. men tenkte uansett bare å stusse en millimeter eller to.. men tviler på at jeg tør;)
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 24. januar 2010 #7 Skrevet 24. januar 2010 Jeg er helt avhengig av min vippetang. Dersom det ikke hjelper kan du jo gå på en klinikk som driver med vippeextensions og høre om de kan hjelpe deg å rydde opp?
gohege Skrevet 24. januar 2010 #8 Skrevet 24. januar 2010 prøv vippetang! har en fra HM som har blitt en kjær venn:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå