Gå til innhold

Slutt på reduktil :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger sårt hjelp. Jeg sliter med depresjoner og spiseforstyrrelser og reduktil var faktisk det eneste som hjalp. Da jeg mistet lysten til å tvangsspise.

Men nå har markedet trukket reduktil tilbake og jeg er så bekymret. Har bare 1 pille igjen :(

Jeg vet jeg kan bruke xenical, men jeg har hørt så mange skrekkhistorier om den at jeg vil ikke prøve den.

Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få hjelp til å legge om livsstilen, begynn å trene og slutt å lene deg på piller!!

Meld deg på Easy life kurs. Lær om mat, kropp og helse.

Skrevet
Jeg trenger sårt hjelp. Jeg sliter med depresjoner og spiseforstyrrelser og reduktil var faktisk det eneste som hjalp. Da jeg mistet lysten til å tvangsspise.

Men nå har markedet trukket reduktil tilbake og jeg er så bekymret. Har bare 1 pille igjen :(

Jeg vet jeg kan bruke xenical, men jeg har hørt så mange skrekkhistorier om den at jeg vil ikke prøve den.

Noen som kan hjelpe meg?

Så du er ikke redd for den sterkt økte faren for hjerte- karsykdommer som reductil har vist seg å ha?

Ville heller tenkt "å nei, shit! Og jeg som har tatt så mange av de pillene, og ellers er i faresonen for denne sykdommen! Dette vil jeg ikke gjøre med kroppen min lenger"

Jeg vil heller være tjukk enn død eller dødssyk.

Prøv psykologhjelp for depresjonen din, spiseforstyrrelsen regner jeg med er tvangsspising/overspising (kanskje i forbindelse med depresjonen) så kanskje det hjelper med anti-depressiva. Søk hjelp for det psykologiske først og fremst, ellers blir det nok vanskelig å hjelpe deg selv med vekten.

Skrevet

Enig med første gjest. Hadde du uansett tenkt å gå på disse pillene for resten av livet???

De er jo farlige også.

Skrevet

Har du hørt med legen din om å få noe annet da? Men enig med innlegg over, dette er vel ikke noe du hadde planlagt å ta resten av livet?

Skrevet (endret)

Du får fortsatt kjøpt reductil hvis du har tidligere utskrevet resept, ifølge legemiddelverket, menne... ville vel heller tenkt på årsaken til at de blir tilbaketrukket. Kontakte lege kanskje..?

Endret av GueSS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...