Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2003 #1 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg har begynt å drikke mye te( Og litt kaffe) og jeg kan se at tennene mine er blitt mer gule. Noen som har noen gode tips til hvordan man kan få hvitere tenner uten at det koster skjorta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 1. september 2003 #2 Del Skrevet 1. september 2003 Rembrandt tannkrem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 2. september 2003 #3 Del Skrevet 2. september 2003 Clinomyn med Polynam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 2. september 2003 #4 Del Skrevet 2. september 2003 En skal være litt forsiktig med "røyketannkrem", fordi de sliper bort det øverste laget (emaljen) på tennene. (vet ikke om alle røyketannkremene gjør det, men) Det koster heldigvis ikke skjorta å bleike tennene hos tannlegen... En tusenlapp eller to, (og husk på at røyketannkrem koster extra det også) og du kan selv bestemme hvor bleike tennene skal bli. (Det ser jo ganske unaturlig ut med krittvite hollywood-tenner...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 2. september 2003 #5 Del Skrevet 2. september 2003 Tannlegen min sier Clinomyn er helt ok. Det finnes slipemidler som skader emaljen, men ikke på tannkremer som selges i norske butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja Skrevet 2. september 2003 #6 Del Skrevet 2. september 2003 Så disse tannkremene (ala Clinomyn) virker faktisk? Dere har prøvd det og ser at tennene blir hvitere? *løper til butikken og kjøper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2003 #7 Del Skrevet 2. september 2003 Så disse tannkremene (ala Clinomyn) virker faktisk? Dere har prøvd det og ser at tennene blir hvitere? *løper til butikken og kjøper* Hvis tennene er blitt misfarget av kaffe,te,røyk eller rødvin så hjelper den nok. Hvis man har naturlig misfargede tenner derimot.... Clea - som holder en knapp på bleiking.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 2. september 2003 #8 Del Skrevet 2. september 2003 har noen av dere bleika tennene hos tannlegen? blir det bra, elller "sjokk-opplevelse" av hvite tenner? hvor lenge holder resultatet -dersom man er nøye med å stelle dem? Kan en tannpleier gjøre det, eller kun tannlege? hvor mye koster det? hvordan er fremgangsmåten? -ja, her er ei jente som lurer... ei jente som vurderer dette pga sine misfargede tenner spes nær tannkjøttet og i "sprekkende" mellom tennene... -takk- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 3. september 2003 #9 Del Skrevet 3. september 2003 jeg har bleika tenner hos tannlege; dvs hun laget skinner og selger middelet, jobben gjør jeg sjøl. har gjort det tre ganger, tennene er mye hvitere enn de var, men ikke så hvite som jeg vil ha (jeg VIL ha hollywood-hvite tenner jeg! ) betalte 3200 for skinner oppe og nede, og fire sprøyter med blekemiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 4. september 2003 #10 Del Skrevet 4. september 2003 Så disse tannkremene (ala Clinomyn) virker faktisk? Dere har prøvd det og ser at tennene blir hvitere? *løper til butikken og kjøper* Det hjelper iallefall for meg - jeg har så hvite tenner som jeg ønsker å ha. En tannlege kunne kanskje bleket dem en grad eller to, men da ville jeg sett ut som en parodi på en Hollywood-stjerne Men jeg drikker kaffe, og har røyket tidligere. Har nok ganske hvite tenner i utgangspunktet. Men bruker jeg Colgate e.l. en måneds tid, merker jeg at tennene ikke er så hvite lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #11 Del Skrevet 4. september 2003 Takk for alle tips. Jeg kan jo forsøke meg på Clinomyn eller lignende først og se om jeg ser noen forbedringer. Syns den er helt grusom å bruke, men noe må man jo ofre her i verden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 4. september 2003 #12 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg prøvde Clinomyn på mine flekker (te + rødvin), og det funket ikke i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2003 #13 Del Skrevet 4. september 2003 (jeg VIL ha hollywood-hvite tenner jeg! ) Me 2!! Clea - som skal til tannlegen om en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 4. september 2003 #14 Del Skrevet 4. september 2003 Har aldri hatt noe behov for å bleke tennene... men mener å ha hørt at det er noe som heter Denivit som skal gjøre tennene hvitere. Har sett at de har det på H&M (undertøy/sminke avdelingen selvsagt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 4. september 2003 #15 Del Skrevet 4. september 2003 Det gule ved tannkjøttet skyldes ofte tannstein.. dette får man fjernet grundig for 600 kr hos tannpleier.. Gjorde det selv nettopp.. Utrolig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå