Jinx Skrevet 1. september 2003 #1 Skrevet 1. september 2003 David Letterman Show sendes fem dager i uka, f.o.m ikveld.. Skal noen se ?? På NRK 2 :D
lillesol20 Skrevet 1. september 2003 #2 Skrevet 1. september 2003 Hva er det for noe? I kveld skal jeg se 24, så da er det uaktuelt med NOE annet, uansett!... :oops:
orakel Skrevet 1. september 2003 #3 Skrevet 1. september 2003 Late Show with David Letterman og Tonight Show with Jay Leno er de to største talkshowene i USA. Letterman for CBS og Leno for NBC
Bertha Skrevet 1. september 2003 #4 Skrevet 1. september 2003 Ja, dette kommer jeg nok til å få med meg en gang i blant!
Kame Skrevet 1. september 2003 #5 Skrevet 1. september 2003 Helt klart! ...Såfremt jeg ikke glemmer det da... Svensk ZTV sender også Letterman, akkurat passe sent til at jeg zapper rundt før jeg skal legge meg.
Jinx Skrevet 2. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2003 Var liksom ikke det helt store i går.. Veldig vanskelig å holde seg våken, så jeg så vel frem til at Chris Rock kom.. Da var det langt over sengetid.. (sendetid?)
*M* Skrevet 2. september 2003 #7 Skrevet 2. september 2003 Kommer nok til å kikke innom.. Liker best piano mannen!
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #8 Skrevet 3. september 2003 NRK2 kan dere ikke sende det litt tidligere på kvelden??? PLIIIIIIIIIIS
Mathias Skrevet 3. september 2003 #9 Skrevet 3. september 2003 Har fulgt med på ztv da det var der jeg. Glimrende tullete, morsomt, hjernedød underholdning av det lystelige slaget! :D
Malou Skrevet 3. september 2003 #10 Skrevet 3. september 2003 Har ikke noe særlig sansen for hverken Letterman eller Leno jeg, hvis ikke det har noe interessante gjester da. Jennifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå