MarianneE Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Min elskede mann.... Hvor begynner jeg på innlegget hvor jeg vil fortelle deg hva du betyr for meg, og hvor inderlig glad jeg er i deg? Vi traff hverandre i 1996, jeg var da en kjælighetsuerfaren og usikker 18åring. Nå er jeg 31, og vi er foreldre til verdens skjønneste jentunge. du verden som årene har flydd! Jeg elsker deg. Tvil aldri på noe annet. Noe av det jeg liker best ved deg er humoren din, jeg har ingen andre jeg kan le så masse med, og så hjertlig. Noen ganger kan du ringe eller sende sms med noe morsomt, da kjenner jeg det banker litt ekstra i hjertet for deg. Du er den snilleste mannen jeg vet om. Du stiller opp der det trengs, og har alltid et oppmuntrende ord til de som behøver det. Du har alltid vært ved min side- og jeg ved din. Du har aldri sviktet. Jeg vet du synes du er for tynn. Vennen min, du er perfekt! Etter 13 år sammen har jeg fremdeles problemer med å holde fingrene unna deg, du aner virkelig ikke hvor flott du er!! Jeg vil alltid være evig takknemlig for at jeg har møtt deg. Du er det flotteste menneske jeg noen gang har møtt. Jeg vil alltid være takknemlig for at du har vist meg verdien av megselv, du har vist meg hva det vil si å elske noen, det å se at jeg er verdt å elske. På mange måter har du reddet meg. Noen ganger er det litt mye hverdag. Men selvom jeg ikke er like flink til å vise det noen ganger elsker jeg deg virkelig. Det er få mennesker her i livet jeg kunne ofret livet mitt for, du og jentungen hadde jeg gjort det for, uten å blunke. Det er deg jeg vil ha, vennen min. For evig og alltid.
Nótt Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Nå fikk jeg tårer i øynene her jeg sitter. Kjenner meg igjen i mye av det du skriver.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Min elskede mann.... Hvor begynner jeg på innlegget hvor jeg vil fortelle deg hva du betyr for meg, og hvor inderlig glad jeg er i deg? Vi traff hverandre i 1996, jeg var da en kjælighetsuerfaren og usikker 18åring. Nå er jeg 31, og vi er foreldre til verdens skjønneste jentunge. du verden som årene har flydd! Jeg elsker deg. Tvil aldri på noe annet. Noe av det jeg liker best ved deg er humoren din, jeg har ingen andre jeg kan le så masse med, og så hjertlig. Noen ganger kan du ringe eller sende sms med noe morsomt, da kjenner jeg det banker litt ekstra i hjertet for deg. Du er den snilleste mannen jeg vet om. Du stiller opp der det trengs, og har alltid et oppmuntrende ord til de som behøver det. Du har alltid vært ved min side- og jeg ved din. Du har aldri sviktet. Jeg vet du synes du er for tynn. Vennen min, du er perfekt! Etter 13 år sammen har jeg fremdeles problemer med å holde fingrene unna deg, du aner virkelig ikke hvor flott du er!! Jeg vil alltid være evig takknemlig for at jeg har møtt deg. Du er det flotteste menneske jeg noen gang har møtt. Jeg vil alltid være takknemlig for at du har vist meg verdien av megselv, du har vist meg hva det vil si å elske noen, det å se at jeg er verdt å elske. På mange måter har du reddet meg. Noen ganger er det litt mye hverdag. Men selvom jeg ikke er like flink til å vise det noen ganger elsker jeg deg virkelig. Det er få mennesker her i livet jeg kunne ofret livet mitt for, du og jentungen hadde jeg gjort det for, uten å blunke. Det er deg jeg vil ha, vennen min. For evig og alltid. Tror ikke det er bare du som er heldig i det forholdet, men mannen du er sammen med tror jeg har skutt en gullful som er særdeles skjelden =)
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 Jeg håper virkelig du viser dette til mannen din. Han trenger helt sikkert å få lese dette. Kjempeflott.
MarianneE Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2010 Tror ikke det er bare du som er heldig i det forholdet, men mannen du er sammen med tror jeg har skutt en gullful som er særdeles skjelden =) Den er jeg noe usikker på for å være ærlig... Jeg håper virkelig du viser dette til mannen din. Han trenger helt sikkert å få lese dette. Kjempeflott. Will do!
Gjest Gjest_Dama_* Skrevet 23. januar 2010 #8 Skrevet 23. januar 2010 Nydelig og rørende. Skrev tilsvarende til min kjæreste i et forum for noen år siden - for å "gjøre stas" på han. Han er en drittsekk i dag.
Store My Skrevet 26. januar 2010 #11 Skrevet 26. januar 2010 (endret) nydelig :rødme: Endret 26. januar 2010 av Store My
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå