Gjest Gjest_hilde_* Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 For kanskje 12, 13 år siden så jeg en film. Den var animert, litt sånn modelleireaktig, og handlet om en gammel mann som hadde et luftskip av noe slag, som han skulle jakte Newtons komet med. To barn blir med på reisen, og underveis får de vite ulike historier som de ''går inn i'' gjennom dører. Bak den ene er det noen som lager en by av leire, med folk og hus o.l. Bak en annen dør får vi se hvordan historien om Adam og Eva var. Etterhvert finner de kometen og flyr i halen på den. Mer husker jeg ikke. Vet noen om hvilken film jeg snakker om? Noen som har sett den? Noen som finner den på nett eller kanskje tilogmed eier filmen??
Meaty Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Tja, jeg søkte litt på IMDB og fant ut at det kanskje kan være The adventures of Mark Twain fra 1986?
Gjest Armule Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Jepp! Det er nok Adventures of Mark Twain :D Søkte litt rundt etter denne selv for ikke så lenge siden! Digga den filmen når jeg var mindre, trur den ligger hjemme hos mamma og de en plass på VHS (Er forresten tre unger som er med på turen: Huckleberry Finn, Tom Sawyer og Becky Thatcher :D )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå