Gjest Gjest_Siril_* Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Hallo! Jeg lurer på om noen vet om rimelige øyeskygger for dem som er plaget med at skyggen renner og ikke fester seg skikkelig? Spesielt skjer dette om jeg er varm/svetter, kanskje det finnes øyeskygger som er vannfaste? Håper å finne noen som sitter godt fast og er rimelig slik at jeg kan kjøpe mange, må vel ikke nødvendigvis være dyrt for å holde hele kvelden/natta
Quirky Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 (endret) Med primeren fra Urban Decay under (Urban Decay Primer Potion), holder øyenskyggen min veldig lenge. Jeg bruker helst øyenskygge fra Chanel eller Estee Lauder, og anbefaler disse merkene varmt, har også hørt at MAC har veldig gode skygger. Edit: Så nå at ts skrev "rimelige", merkene jeg nevner er vel strengt tatt ikke spesielt billige. Men min erfaringer er at når det kommer til kosmetikk, får du ofte det du betaler for. Endret 25. januar 2010 av Quirky
Jade Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Bruker du Urban Decay Primer Potion under, så vil jeg tro at selv de billige øyenskyggene blir bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå