lillesol20 Skrevet 1. september 2003 #1 Skrevet 1. september 2003 Enda en talkshow-poll... Jeg ser aldri på Ricki Lake.
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2003 #2 Skrevet 1. september 2003 Jess....dvs..så lenge temaet fenger meg! (gidder ikke sitte å se på folk som griner over ett miserabelt liv...) Clea
Grooo Skrevet 1. september 2003 #4 Skrevet 1. september 2003 Tror faktisk aldri jeg har sett det, og aner ikke hvilken kanal det går på eller om vi har denne kanalen. Der omtrent aldri på TV, og har ikke gjort det på virkelig mange år...
valmue Skrevet 2. september 2003 #7 Skrevet 2. september 2003 Nei, jeg blir rett og slett deprimert av det.
jamie Skrevet 2. september 2003 #8 Skrevet 2. september 2003 Ser det av og til hvis jeg har tid og temaet er interessant, men det er ikke et program jeg er en stor tilhenger av for å si det sånn!
Pip Skrevet 2. september 2003 #9 Skrevet 2. september 2003 Nei. Aldri sett. (Sitter og lurer på om Ricki er en mann eller dame... er det et mannenavn?)
Gjest Embla s Skrevet 2. september 2003 #10 Skrevet 2. september 2003 Jeg så Ricki Lake da jeg var hjemme & syk nå Fascinerende program
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2003 #11 Skrevet 2. september 2003 Jeg har ikke tv3,så nei jeg ser ikke på det. Er jeg et sted hvor tv3 finnes, og det blir sendt, hender det en sjelden gang at jeg ser på det. 4 ganger i året eller noe sånt.
jamie Skrevet 2. september 2003 #12 Skrevet 2. september 2003 Nei. Aldri sett. (Sitter og lurer på om Ricki er en mann eller dame... er det et mannenavn?) Ricki Lake er en kvinne Men det kan godt hende det er et mannenavn.. Hm..
Brudulja Skrevet 2. september 2003 #13 Skrevet 2. september 2003 Jeg har sett veldig mye på Ricki Lake! Men nå som jeg ikke er student med "studiedager" og slikt lenger blir det sjelden. Dessverre må jeg nesten si.
Marianne Skrevet 2. september 2003 #14 Skrevet 2. september 2003 Har sett det, men mest fordi mannen ser på det av og til og humrer seg over hvor mange teite ting som kan tas opp.
Sandman Skrevet 3. september 2003 #16 Skrevet 3. september 2003 Tidligere i sommer, hvor jeg store deler av dagen hadde tilhold i sofaen med et gipset bein, så hadde jeg, i mangel av mer nyttige og normale dagaktiviteter, muligheten til å se hva dagsprogrammene på søppelkanalene hadde og tilby. Det var på mange måter en litt ny og sær verden... Ricky Lake var en av de programmene som fikk en flik av min oppmerksomhet... ...lurer på om det er en nedre vektgrense for å delta der...? Syns at alle var 140 kg+... ...tragiske greier hele RL, en arena for tapere, som ikke har sperrer når det gjelder å drite seg ut... ...takke meg heller DrPhil...
aline Skrevet 3. september 2003 #17 Skrevet 3. september 2003 Så mye RL før, men nå er det sjelden sending mens jeg er hjemme. Har funnet ut at det går en av helgedagene på Z tv da, og DA ser jeg på!! :D Det er utrolig hvor mange problemer folk har, som man ikke engang har tenkt tanken på at kan eksistere, og jeg synes det er artig! stort sett da. Til og med kjærsten kan finne seg i å se det en gang i blandt, innimellom synes han faktisk det er morsomt til og med!!
Gjest Tex Skrevet 3. september 2003 #18 Skrevet 3. september 2003 Jess, jeg ser på Ricki Lake ( når jeg er hjemme,da, jeg løper ikke inn for å se) Jeg elsker DNA- programmer og "jeg er sammen med han og elsker egentlig han andre-" programmer.... Sånne vekt-programmer eller make-over synes jeg er kjedelig.....
Gjest Dolphina Skrevet 3. september 2003 #19 Skrevet 3. september 2003 Jeg ser på det! Men følger ikke med på det. Hvis jeg er syk ser jeg på det. Og går det på dagen på søndag er dt stor sjanse for at jeg ser det. Men løper ikke hjem for å se på det, men driver jeg ikke med noe når det er kan det hende jeg ser på! De er jo helt skrudde noen av dem da, så jeg må bare le! Men er ikke så klikk som på Jerry Springer show! DET er underholdning! Hehe
Ruby Skrevet 4. september 2003 #20 Skrevet 4. september 2003 Jess, så lenge det er et interessant tema så.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå