Gå til innhold

Hyggelig kafé i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er på jakt etter en ikke altfor stor kafé med rolig atmosfære i Oslo. Helst litt i utkanten av den mest sentrale sentrumskjernen, fordi jeg har lyst å sitte der og kose meg med noen kopper kaffe mens jeg skriver.

Jeg tenker at det kanskje finnes en del i Grûnerløkka-området, men jeg er ikke så kjent der.

Alle tips mottas med takk:)

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Er bare til å slenge innom hvilken som helst på Løkka. Er trivelige hele hurven :) Og så er det jo alltid litt gøy å ta en runde på alle i løpet av dagen ;)

Skrevet

Syns det er veldig hyggelig på Bagel & Juice på Vika. Er ikke lik alle de andre Bagel & Juice. Er mye roligere atmosfære - i hvert fall litt senere på kvelden. Er sikkert ganske hektisk der i 12-tiden.

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Jeg synes det er mange hyggelige kafeer på Frogner.

Skrevet

Jeg trives utrolig godt på Fyret på Youngstorget. Ganske rolig, men veldig liten - så alltid tett med mennesker. Ellers er jo Bacchus på Kirkeristen ganske koselig, men den er også ganske støyende.

Skrevet

I Oslo Nord på Disen nede i Kjelsåsveien ligger en cafè som heter Hos Lene. Den er rolig og koselig.

Gjest Fropessor Snurre
Skrevet

Personlig elsker jeg å sitte på SjakkMatt i Vika. :)

Skrevet

Jeg liker cafe europa ved holdbergsplass.

Her kan du se en oversikt som hjelper deg til å finne ut hva andre mener om andre steder i Oslo. Elsker denne siden:

www.vibb.no

Skrevet

Ødegaards Spiseri og Drikkeri på Bislet. Anbefales på det varmeste!

Skrevet
Ødegaards Spiseri og Drikkeri på Bislet. Anbefales på det varmeste!

Ville sjekket opp først. Hørt rykter om at de har lagt inn årene.

Skrevet
Ville sjekket opp først. Hørt rykter om at de har lagt inn årene.

What?!?!? :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...