Gå til innhold

Rihanna på Skavlan

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sanne_*
Skrevet

Slo over akuratt når intervjuet var ferdig. Hva synes dere?

Syngingen var bra, en helt grei versjon av Russian Roulette synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes hun var flink i intervjusammenheng. Moro å se at alle de andre der ble helt starstruck, de andre gjestene sa ingenting. Hun synger bra, likte versjonen hun sang i kveld. La merke til at hun har masse kviser, litt godt å se at hun er et vanlig menneske...

Gjest Gjest_julie_*
Skrevet

Jeg synes hun er et kjempeflott menneske. Positivt overrasket. Hun er bare 21 år, og utrolig talentfull. Go Rihanna!!:)

Skrevet
Synes hun var flink i intervjusammenheng. Moro å se at alle de andre der ble helt starstruck, de andre gjestene sa ingenting. Hun synger bra, likte versjonen hun sang i kveld. La merke til at hun har masse kviser, litt godt å se at hun er et vanlig menneske...

Jeg synes hun er et kjempeflott menneske. Positivt overrasket. Hun er bare 21 år, og utrolig talentfull. Go Rihanna!!:)

:jepp:

Skrevet

Likte Rihanna :)

Synes derimot Skavlan var litt ute av form idag før Rihanna kom? Kanskje hundene som stresset ham, eller de 3 skuespillerne som er ganske mye mer erfarne og tryggere enn ham :fnise: Ble nesten så flaut noen ganger at jeg vurderte å bytte kanal til Rihanna kom...

Skrevet

Ja Skavlan virket fryktelig rar og stresset rundt hundene,

men må si jeg liker Rihanna bedre etter å ha sett henne på Skavlan. Hun virket som en søt, sprudlende og veloppdragen jente :Nikke:

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Blid & rund matmor fra Trondhjem som hadde med seg Norges styggest hund og kjedelige gjester...

Skrevet

Hun virket nesten litt nervøs helt i starten av sangen, men utover slappet hun av og levde seg inn i musikken. Veldig bra! :)

La også merke til at de andre virket ganske starstruck, ja. Utover det var det et ganske kjedelig program denne gangen.

Skrevet

Jeg synes hun svarte veldig bra på spørsmålene. Mye mer modent enn mange andre kjendiser på hennes alder gjerne svarer. Hun virket veldig koselig og sympatisk.

Skrevet

Jeg blir så forstyrret av den grusomme looken hennes at jeg ikke klarer å merke om hun er sympatisk eller ikke.

Skrevet
Jeg blir så forstyrret av den grusomme looken hennes at jeg ikke klarer å merke om hun er sympatisk eller ikke.

Skjer det ofte at du henger deg opp i utsende til folk istedenfor hva de har å si?

Skrevet
Hun virket nesten litt nervøs helt i starten av sangen, men utover slappet hun av og levde seg inn i musikken. Veldig bra! :)

La også merke til at de andre virket ganske starstruck, ja. Utover det var det et ganske kjedelig program denne gangen.

Jeg leste at hun måtte starte på nytt da NRK avbrøt henne pga lydfeil, kanskje derfor?

Skrevet (endret)
Skjer det ofte at du henger deg opp i utsende til folk istedenfor hva de har å si?

Looken, men ikke store neser og skjeve tær. Look velger man selv. Hun spiller på den og tjener på den. Det er meningen looken hennes skal gi en effekt, og på meg er den negativ. For andre virker hun nok tøffere enn hun er pga. det samme. Slitsomt med folk som spiller på sex hele tiden også, jeg mister konsentrasjonen og klarer ikke se hvem de er når alt handler om kløft, rumpe og åpne lepper.

Endret av Glynis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...