Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos frisør i går, og fikk min første profesjonelle hårklipp på ganske mange år. Glemte å spørre frisøren om tips, og vil gjerne handle billig på nett, snarere enn å kjøpe noe fra frisøren, siden dette ofte er dyrere.

Til poenget. Jeg trenger tips. Tips til produkter og nettbutikker. Jeg har ganske tynt og slitt hår. Det er ikke farget.. Men er litt matt. Bruker ingen spesiell sjampo/balsam og lignende nå, men kunne godt tenkt meg det, om det hadde hjulpet håret mitt, noe det nok hadde.

Har hørt mye snakk om proteinkurer og diverse sjampomerker (f.eks. redken), og lurer på om noen har noen tips til ting som kan hjelpe mitt forsømte hår. :fnise:

Takknemlig for all hjelp. :)

(Noen som vet hvor ofte man burde klippe seg, forresten? Hver 6. uke? :sjenert: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettbutikk: Feelunique.com! Synes den er både oversiktlig, visstnok god kundeservice og alt. Ikke porto og veldig rimelige produkter.

Selv holder jeg en knapp på TIGI Dumb Blonde, synes den sjampoen og balsamen er deilig, rett og slett. Lukter kjempegodt og gjør håret mykt, samtidig som den reparerer.

Ellers bruker jeg Redken Extreme Cat-proteinkur og Joico K-Pak Intense Hydrator for fukt. Synes kombinasjonen passer kjempebra. :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Hvis du vil bruka ein sjampo utan sulfater/sls, så kan eg anbefala Laveras Sensitive-sjampo. Den brukar eg og håret blir mjukt og glansfult. Eg har farga, litt tørt hår. Den luktar svakt mandarin, synes eg.

Skrevet (endret)
Nettbutikk: Feelunique.com! Synes den er både oversiktlig, visstnok god kundeservice og alt. Ikke porto og veldig rimelige produkter.

Selv holder jeg en knapp på TIGI Dumb Blonde, synes den sjampoen og balsamen er deilig, rett og slett. Lukter kjempegodt og gjør håret mykt, samtidig som den reparerer.

Ellers bruker jeg Redken Extreme Cat-proteinkur og Joico K-Pak Intense Hydrator for fukt. Synes kombinasjonen passer kjempebra. :)

Jeg er enig her. Redken Extreme og TIGI Dumb blonde reddet mitt mishandlede hår :)

Endret av Heidie
Skrevet

Både lookfantastic, asos.com og strawberrynet.com har billige hårprodukter :)

Gjest Gjest_kari_*
Skrevet

levlogisk.no har kjempeprodukter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...