Gjest Shanaiz Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Har en Acer Aspire 5739G Som er splitter ny! Når jeg spiller av musikk, uansett hvilken lydfil, bra eller dårlig, fra iTunes, Spotify eller internett! Til og med når jeg spiller Midipiano! Så hakker lyden! Jeg trur det er noe med lyd-kortet eller noe med driveren! Funker ikke å bruke headset, hakkinga kommer i den også.. Noen som vet hva det kan være, eller har opplevd lignende?
aluminium Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Kan også høres ut som noe som forstyrrer signalet. Jeg har vært borti at harddisker eller annet skaper interferens for lydsignalet som ender opp i slike skrapelyder.
Gjest Shanaiz Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Kan også høres ut som noe som forstyrrer signalet. Jeg har vært borti at harddisker eller annet skaper interferens for lydsignalet som ender opp i slike skrapelyder. Hmm.. Det er ikke skrapelyder, det er hakking! Sånn, at det høres ut som at det er driveren eller noe inni.. Eller.. Nei, jeg vet ikke
Heart Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Hmm.. Det er ikke skrapelyder, det er hakking! Sånn, at det høres ut som at det er driveren eller noe inni.. Det kan være at du har et program (eller virus) på PCen som tar så mye ressurser at lyden hakker. Får du også hakking på Windows-lydene, f.eks. påloggingslyden? Hvis maskinen har vært sånn siden du kjøpte den, er det en reklamasjonssak.
Gjest mr mr Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Har en Acer Aspire 5739G Som er splitter ny! Når jeg spiller av musikk, uansett hvilken lydfil, bra eller dårlig, fra iTunes, Spotify eller internett! Til og med når jeg spiller Midipiano! Så hakker lyden! Jeg trur det er noe med lyd-kortet eller noe med driveren! Funker ikke å bruke headset, hakkinga kommer i den også.. Noen som vet hva det kan være, eller har opplevd lignende? Dette er ikke en sak for dette forumet, men for de som solgte deg møkka
Gjest Shanaiz Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Det kan være at du har et program (eller virus) på PCen som tar så mye ressurser at lyden hakker. Får du også hakking på Windows-lydene, f.eks. påloggingslyden? Hvis maskinen har vært sånn siden du kjøpte den, er det en reklamasjonssak. Jo, jeg kan også få hakking på window-lydene, men det er sjeldent! Virus kan det ikke være, da jeg hørte hakkinga før det er mulig for viruset å komme.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #7 Skrevet 23. januar 2010 Har du oppdatert/reinstallert driverene da? Finner det på Acer sine sider.
Ovnsrør Skrevet 23. januar 2010 #8 Skrevet 23. januar 2010 Last ned denne: http://www.asio4all.com/ og se om det hjelper!
Gjest Shanaiz Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 Nei, det har jeg ikke.. Skal prøve det Hva er det? http://www.asio4all.com/ På denne nettsiden.. En slags driver?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå