Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Var det egentlig noen som så på den serien ?
Gjest -_- Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Jeg så den nettopp! Hele ses 1, og kun på grunn av Summer Glau. Har ikke peiling på Terminator-verdenen ellers. Den var ok - Glau er en kul dame. Men første episode i ses 2 var så dårlig at vi lar være å se resten.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Jeg så den nettopp! Hele ses 1, og kun på grunn av Summer Glau. Har ikke peiling på Terminator-verdenen ellers. Den var ok - Glau er en kul dame. Men første episode i ses 2 var så dårlig at vi lar være å se resten. Summer Glau var egentlig den eneste grunnen at jeg også så på det.
Gjest Trajan Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Jeg så den nettopp! Hele ses 1, og kun på grunn av Summer Glau. Har ikke peiling på Terminator-verdenen ellers. Den var ok - Glau er en kul dame. Men første episode i ses 2 var så dårlig at vi lar være å se resten. Med tanke på at det er 22 episoder i sesong 2. Så er det litt merkelig og gi opp så fort.
Gjest -_- Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Med tanke på at det er 22 episoder i sesong 2. Så er det litt merkelig og gi opp så fort. Ikke når det blir introdusert såpass mange nye karakterer og endret ganske mye i plotet allerede etter episode en. Følte liksom at serien med det endret så mye stil at den ikke ble det samme lenger, og da er det bedre å tenke på ses 1 som bra enn helheten som dårlig. Men om du mener at ses 2 tar seg opp igjen etter ep 1, kan det nok være vi ser flere episoder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå