Gå til innhold

Terminator: The Sarah Connor Chronicles

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det egentlig noen som så på den serien ?

Skrevet

Jeg så den nettopp! Hele ses 1, og kun på grunn av Summer Glau. Har ikke peiling på Terminator-verdenen ellers. Den var ok - Glau er en kul dame. Men første episode i ses 2 var så dårlig at vi lar være å se resten.

Skrevet
Jeg så den nettopp! Hele ses 1, og kun på grunn av Summer Glau. Har ikke peiling på Terminator-verdenen ellers. Den var ok - Glau er en kul dame. Men første episode i ses 2 var så dårlig at vi lar være å se resten.

Summer Glau var egentlig den eneste grunnen at jeg også så på det.

Skrevet

Med tanke på at det er 22 episoder i sesong 2. Så er det litt merkelig og gi opp så fort.

Skrevet
Med tanke på at det er 22 episoder i sesong 2. Så er det litt merkelig og gi opp så fort.

Ikke når det blir introdusert såpass mange nye karakterer og endret ganske mye i plotet allerede etter episode en. Følte liksom at serien med det endret så mye stil at den ikke ble det samme lenger, og da er det bedre å tenke på ses 1 som bra enn helheten som dårlig.

Men om du mener at ses 2 tar seg opp igjen etter ep 1, kan det nok være vi ser flere episoder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...