Usikker Skrevet 1. september 2003 #2 Skrevet 1. september 2003 men egentlig burde man vel heller Glad du ikke er en sånn mann jeg Dorian :kysse:
Gjest Poirot Skrevet 1. september 2003 #4 Skrevet 1. september 2003 Bilder kan lyve.... Mann nr 1 er ikke nødvendigvis kjent med damen som bærer ved. Traktormannen har kanskej fraktet husdyr i buret, hvor skal passasjerene ellers sitte hvis de skal få lift hjem? Mann nr 3... ? vondt i ryggen?/arrangert bilde?
Arwen Skrevet 1. september 2003 #6 Skrevet 1. september 2003 Arwen : Bilde 3 hvordan kunne jeg overse det. Takk Jinx
Labella Skrevet 1. september 2003 #8 Skrevet 1. september 2003 Sambo fikk den der på mail for en stund siden, og etter det må jeg bære alt hjem fra butikken
Gjest lurven Skrevet 1. september 2003 #9 Skrevet 1. september 2003 jeg lar alltid dama bære jeg men jeg betaler da
Linemor Skrevet 1. september 2003 #10 Skrevet 1. september 2003 tja hva kan jeg si. tror ikke alltid at det er gutta som er tøffest og sterkest, men jeg synes det er greit og dele på litt jeg da.
Milo Minderbinder Skrevet 2. september 2003 #11 Skrevet 2. september 2003 ja, hallo??? var det noen som ropte???? Milo
chimp Skrevet 2. september 2003 #12 Skrevet 2. september 2003 Bilder kan lyve.... Mann nr 1 er ikke nødvendigvis kjent med damen som bærer ved. Traktormannen har kanskej fraktet husdyr i buret, hvor skal passasjerene ellers sitte hvis de skal få lift hjem? Mann nr 3... ? vondt i ryggen?/arrangert bilde? Er sikker på at bildene lyver, men d blir jo ikke mindre morsomt av den grunn....el kanskje nettopp derfor!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå