Gjest Ylva Virvla Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 (endret) Etter nyttår har det vært proppfullt på Elixia, hvor jeg trener. Tidligere har jeg trent på studentidretten, og der opplevde jeg ikke det samme problemet. Når begynner folk å falle fra? Når blir det roligere? I februar, mars? Nå må jeg bestille gruppetimer på forhånd for å få plass, og det er kokvarmt og lite plass å bevege seg på under timene. Jeg begynte på Elixia i slutten av september, noe som vel må ha vært en ideell tid med tanke på når det er minst folk. Endret 22. januar 2010 av Ylva Virvla
Stellia Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Snart, håper jeg? Det pleier vel å roe seg i begynnelsen/midten av februar.
Kjetil S. Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Når begynner folk å falle fra? Når blir det roligere? Den dagen som jeg begynner å trene.... ;-))))
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 jeg trener og på elixia, men etter jul begynner jeg ikke før i midten av februar. ORKER ikke være der nå, altfor mye folk, kø på alt mulig og mangel på parkering (må kjøre 20 min for å komme dit)
Bernardette Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Det sier igrunn ganske mye om hvordan Det Simple Mennesket fungerer. Vi lurer oss selv og går stadig i den samme fella.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå