Gjest Leie sjakett Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har veldig lyst at min kommende mann skal ha sjakett på bryllupsdagen. Tanken har vært å leie dette, men har ikke klart å finne ikke noe sted som leier ut. Er det noen som vet hvor man kan leie sjakett i Bergen?
Jade Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Hør rundt på brudesalongene. Vi leide på Cleopatra på Danmarksplass. Ser ut som det er en annen butikk der nå. Jeg vet ikke om Cleopatra har flyttet eller om de har sluttet.
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Cleopatra er dessverre nedlagt. De hadde stort salg i høst (synd vi ikke var i giftetanker da..) Virker som at det ikke er så vanlig å leie kler. Jeg forhørte meg i brudesalonger ang leie av brudekjole. Fikk beskjed om at dette hadde de sluttet med da "alle" ville kjøpe kjole nå for tiden. Vet ikke om det samme gjelder sjakett, da..
Gjest Gjest_molla_* Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Cleopatra er dessverre nedlagt. De hadde stort salg i høst (synd vi ikke var i giftetanker da..) Virker som at det ikke er så vanlig å leie kler. Jeg forhørte meg i brudesalonger ang leie av brudekjole. Fikk beskjed om at dette hadde de sluttet med da "alle" ville kjøpe kjole nå for tiden. Vet ikke om det samme gjelder sjakett, da.. Leie av herreklær er fortsatt veldig vanlig. Brudekjoler kjøpes av de fleste nå ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå