Gjest 1hull Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Noen som har noen tips om hvordan man blir kvitt kviser på ryggen?
Gjest Basun Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Spørs jo på hva det kommer av da, men mange reagerer på shampoo og/eller balsam, så du kan jo prøve å sørge for at det ikke kommer i kontakt med ryggen når du vasker håret. Det funka for meg ihvertfall Solarium funker også bra for å bli kvitt kviser.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 En venninne av meg fikk det av TIGI shampoo. Hun byttet shampoo, problem solved. Jeg får ofte kviser/fet hud i nakken/mellom skulderbladene. Det kommer alltid om høsten. Blir bedre hvis jeg tar solarium, men det har jeg ikke lyst til å bruke for mye. Det som fungerer for meg er en kvisegel man kjøper på helsekosten eller Vita. Silicol skin. Smører det på når jeg kommer ut av dusjen, på fuktig hud. Lar det virke 10 før jeg skyller det av igjen.
Gjest Gjest_sani_* Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Hei. Var plaget av det samme for ca 1uke siden. så begynte jeg å vaske håret uten at shampo og balsam kod i kontakt med ryggen, dvs bøyd fram. nå en uke senere har jeg ingen kviser nesten. Helt utrsolig. NB. Fortalte om dette til mange etter at jeg leste om det i et forum. Alle trodde at jeg kødda. Men det viste seg at det hjalp :-) Prøv du også, så ser du resultater.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Slet veldig mye selv, og så store forbedringer etter jeg gjorde mitt beste for å ikke få shampo og balsam på ryggen. Samt skylle godt med varmt vann, og etterskylle med kjøligere vann. Tørker også godt med håndduken.
gohege Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 det hjelper å vaske håret framoverbøyd med mild shampoo og balsam. det kan også hjelpe med dusjsåpe og fuktighetskrem for sensetiv hud så ikke huden blir irritert. håper disse tipsene hjelper : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå