Snop Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Jeg er en smule desperat etter penger og har en del ting jeg kunne tenke meg å selge. Jeg synes det koster så mye å annonsere på finn.no, og har handlet på ebay i 5 år så jeg er godt kjent med alt der unntatt det å selge, men lurer på om det gjerne kan være et alternativ å lære meg den delen. Men det er jo ytterst sjeldent at jeg ser selgere fra andre land enn USA, UK, Australia og et par asiatiske land. Finnes det en grunn til dette gjerne? Og jeg har ikke helt skjønt dette med å kalkulere shipping enda. La oss si at jeg har 30 forskjellige klesplagg/gjenstander jeg ønsker å selge, så er jo disse vidt forskjellige i vekt og størrelse. Hvordan regner jeg da ut frakt? Må jeg gå på Posten og veie hver enkelt ting?
Pupsilure Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Jeg vet ikke hvordan det fungerer å selge ting via ebay, men innbiller meg at portoen i Norge er så dyr at det blir vanskelig å få solgt noe. Jeg tror også at folk muligens vil være litt skeptiske, med mindre du har endel feedback-meldinger (men det kan jo være at du har, jeg har ca 100 etter et år på eBay ) Du kan vel veie ting hjemme, hvis du har en kjøkkenvekt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå