Gjest Tabby Skrevet 1. september 2003 #1 Skrevet 1. september 2003 Nå har jeg planer om å formatere dataen mens min kjære er på jobb. Det detter inn så sinnsykt mye reklame og det går så tregt på internett at jeg må gjøre noe med det. Men så har jeg ikke gjort dette på dette op.systemet før. Vi har nå WIN 2000, er det noen som vet hvordan jeg går frem da? En litt sånn trinn for trinn forklaring om noen gidder å hjelpe meg?
jordbær Skrevet 2. september 2003 #2 Skrevet 2. september 2003 Hvis du har windows2000CD-ROM, er det bare å sette inn CDen og boote fra den. Følg instruksjonene.. Så ordner det seg:)
Gjest Tabby Skrevet 2. september 2003 #3 Skrevet 2. september 2003 Fikk ikke formatert i går jeg. Det var noe galt med nettverkskortet så jeg måtte slette og legge inn det på nytt, samme med ADSL'en så jeg fikk ikke sjekket her i det hele tatt i går. Men takk for svar. Skal se om jeg får fikset det siden.
Mrs. B Skrevet 2. september 2003 #4 Skrevet 2. september 2003 Reklame som detter inn i tide og utide (!) kan også fjernes ved å bruke Ad-aware. Har fungert veldig bra for svigerfaren min ihvertfall som ble "overfalt" av reklame mens han satt ved pcen. > Download.com: Ad-aware
Gjest Tabby Skrevet 2. september 2003 #5 Skrevet 2. september 2003 Har prøvd både med Ad Aware og Norton og et par andre pop up stoppere men ingenting klarer å stoppe det her :evil: Utrolig irriterende
Sandman Skrevet 2. september 2003 #6 Skrevet 2. september 2003 Jeg åpnet denne tråden fordi jeg kjenner til at de benytter fòrmatere til å mate husdyr automatisk i landbruket. Registrerer imidlertid at dette dreide seg om noe helt annet.
Gjest Tabby Skrevet 2. september 2003 #7 Skrevet 2. september 2003 Ja det gjalt noe annet. Skulle jeg gitt meg inn på å fòrmatere dyr hadde det i hvert fall gått galt. Har enda mindre peiling på det enn på data...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå