Maggie74 Skrevet 26. april 2002 #1 Skrevet 26. april 2002 Hei! Prøver å bli gravid. Kan strengt talt være gravid allerede. Venter mens neste uke. Så har jeg fått urinveisinfeksjon/nyrebekkenbetennelse og er blitt satt på Trimetoprim-Sulfa. Jeg fikk det sterkeste han hadde av medisin, da jeg bare har en nyre og han ønsket rask bedring. Gitt at jeg er gravid. Ville dette skade fosteret? Eller vil kroppen fikse det med en eventuell SA ved neste mens? Maggie!
fletta Skrevet 26. april 2002 #2 Skrevet 26. april 2002 I Felleskatalogen står det at T. Sulfa passerer plasenta (morkaken) og ikke bør gis til gravide i 1.trimester. Ville ringt legen og hørt om det ikke finnes en antibiotika med omtrent samme virkestoffer, men som kan brukes på gravide. Håper det går bra uansett Neste gang kan du jo si ifra at du prøver å bli gravid, det opplyste jeg min lege om og fikk dermed en safe antibiotika. klemmer fra12
Maggie74 Skrevet 27. april 2002 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2002 Problemet er med den ene nyren. Det er viktig å få en rask bedring, for uten nyre kan jeg jo ikke gjøre nytte for meg i det hele tatt! Jeg har allerede begynt på kuren, så det er sånn sett forsent nå.. Jaja.. Maggie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå