zala Skrevet 1. september 2003 #1 Skrevet 1. september 2003 Jeg og min kjære skal på ferie i California i oktober og skal kjøre bil fra San Francisco til San Diego. Har tenkt til å overnatte en dag i Monterey og en dag i Carmel. Er det noen som har vært i disse to byene og kan fortelle litt om det, evt anbefale overnattingssteder, restauranter, butikker osv? I Carmel skal vi feire bursdagen min og har lyst til å finne et romantisk og litt finere sted å spise på. Gleder meg..... :D
valmue Skrevet 1. september 2003 #2 Skrevet 1. september 2003 Først av alt - heldiggris! Kjæresten (nå mannen!) og jeg kjørte den samme ruten (Highway 1) fra SF til San Diego for syv år siden. Det var en utrolig flott tur som jeg absolutt har lyst til å gjenta på et eller annet tidspunkt. Monterey og Carmel var den gangen små, men veldig koselige steder - vet ikke hvordan det er der idag. Vi overnattet på enkle motell langs reiseruten, men det er sjelden noe problem å skaffe hotellrom i alle typer kategorier på sparket. Ha en flott tur!
Gjest Trils Skrevet 17. september 2003 #5 Skrevet 17. september 2003 Carmel og Monterey er NYYYDELIGE! Har egentlig ikke så mange tips ang. overnatting og priser og denslags, da jeg var der på en ferdig arrangert klassetur for noen år tilbake, men utrolig koselige, nydelige byer er det! *Trils lengter tilbake*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå