Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest fargeklatt
Skrevet

er jeg den eneste i verden som syns det er et ork å gå på matbutikker laste ned i vogna lempe opp på bandet vente på somlekopper i kø som aldri får frem småpengene og ikke minst de treige bak kassen som har fått beskjed om ikke å stresse og spør surt om jeg trenger en pose?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antagelig ikke, men det høres slitsomt ut å velge å ha det sånn.

Skrevet

jeg hater også å kjøpe mat. hater å lage mat og kjøkkenet generelt. vet aldri hva jeg skal kjøpe heller...

Skrevet

Bruk heller litt ekstra penger og bestill på internett, så går det fortere i køen for oss som trives i butikken.

Skrevet

Jeg synes det er mye gøyere å handle mat enn å kjøpe klær.

Skrevet

Skriver under på den. :)

Skrevet
Skriver under på den. :)

Jeg tror jeg elsker deg! Ingen andre er enig med meg angående det. :fnise:

Skrevet
Jeg tror jeg elsker deg! Ingen andre er enig med meg angående det. :fnise:

Hihi, gøy å se at andre liker det. Derfor jeg bare måtte nevne at jeg var enig med deg! :klemmer:

Skrevet
Hihi, gøy å se at andre liker det. Derfor jeg bare måtte nevne at jeg var enig med deg! :klemmer:

Meg og! Elsker å gå å kikke i store matbutikker, jo større jo bedre :fnise:

Skrevet
Meg og! Elsker å gå å kikke i store matbutikker, jo større jo bedre :fnise:

Og utenlandske matvarehus! Galleria og KaDeWe i Berlin f.eks. Jeg kan bruke timer på å gå langs hyllene og kikke og lese på de eksotiske etikettene :fnise:

Skrevet

Jeg hater også å handle mat. Derfor handler jeg så sjelden som mulig. Dessverre bor jeg på studenthybel med minimal fryser/kjøleskap derfor må jeg på butikken ganske ofte.

Skrevet

Hater både å handle mat og klær. Jeg er nok en sjelden kvinne...

Skrevet

Jeg foretrekker også å handle mat fremfor å handle klær.

Skrevet

Å handle mat er et nødvendig onde for å overleve .

Forøvrig er det rundt 25 % av alle britiske damer som HATER shopping , så at alle damer er shopping gale er en sannhet med modifikasjoner .

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Er enig med den. Syns det er kjekt å handle mat eg (ikkje like kjekt å stå i kø når det er somlepaver i køen foran, folk som er trege med å hive varene i poser så deres ting blir blanda med det som er mitt, eller den som sitter i kassa er ... "uopplært", klumsete og treg (og evt masete)). Hater handle klær, føler meg så himla beglodd av ansatte og andre i butikken.

Skrevet

Problemet løses enkelt ved å handle tidlig på morgenen eller på kvelden (ca. 19:30 eller senere). Da er det "aldri" kø.

Gjest pasta la vista
Skrevet

Matshopping er alldeles fantastisk! Særlig liker jeg å utveksle oppskrifter og vintips med den i kassen, og spør gjerne om hvordan råvarene skal tilberedes. Litt synd at der alltid skal være så mange stressede og oppjagede mennesker bak i køen. Skjønner ikke hva de maser med. Kan de ikke gå i butikken et kvarter før, sånn at de får tid til å være der, uten å stresse opp alle omkring seg?

Skrevet

Har ikke noe imot og handle mat:p når man har penger da:):)

Har en stoooor drøm og reise på mat butikker i usa- for en opplevelse:)

Skrevet
Matshopping er alldeles fantastisk! Særlig liker jeg å utveksle oppskrifter og vintips med den i kassen, og spør gjerne om hvordan råvarene skal tilberedes. Litt synd at der alltid skal være så mange stressede og oppjagede mennesker bak i køen. Skjønner ikke hva de maser med. Kan de ikke gå i butikken et kvarter før, sånn at de får tid til å være der, uten å stresse opp alle omkring seg?

Fint at du liker matshopping. Men hvorfor kan du ikke heller utveksle oppskrifter med venninner e.l., i stedenfor å stå i kassea å lage en milelang kø bak deg? Folk som sitter i kassa, sitter ikke der for å diskutere matoppskrifter, de sitter der for å ta i mot penger for det folk handler. Det går an å ha litt respekt for andres tid, vet du.

Gjest Cipheria
Skrevet
Å handle mat er et nødvendig onde for å overleve .

Forøvrig er det rundt 25 % av alle britiske damer som HATER shopping , så at alle damer er shopping gale er en sannhet med modifikasjoner .

Lurer på kor mange som elska det, og kor mange som hamna på midten. Og kva er eigentleg shopping i den samanheng?

Har ikkje tenkt så mykje på om eg likar eller ikkje likar å handle mat, det må berre gjerast. Men det er ikkje noko eg går å gleder meg til akkurat. Mislikar å lage mat.

Kjøpe kle gjer eg ikkje så ofte, er sjeldan eg finn ting eg likar. Då likar eg betre å kjøpe bøker eller spel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...