Gjest fargeklatt Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 er jeg den eneste i verden som syns det er et ork å gå på matbutikker laste ned i vogna lempe opp på bandet vente på somlekopper i kø som aldri får frem småpengene og ikke minst de treige bak kassen som har fått beskjed om ikke å stresse og spør surt om jeg trenger en pose?
Tabris Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Antagelig ikke, men det høres slitsomt ut å velge å ha det sånn.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 jeg hater også å kjøpe mat. hater å lage mat og kjøkkenet generelt. vet aldri hva jeg skal kjøpe heller...
tineline Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Bruk heller litt ekstra penger og bestill på internett, så går det fortere i køen for oss som trives i butikken.
The Kitten Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Jeg synes det er mye gøyere å handle mat enn å kjøpe klær.
Oliva Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Jeg synes det er mye gøyere å handle mat enn å kjøpe klær. Skriver under på den.
The Kitten Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 Skriver under på den. Jeg tror jeg elsker deg! Ingen andre er enig med meg angående det.
Oliva Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 Jeg tror jeg elsker deg! Ingen andre er enig med meg angående det. Hihi, gøy å se at andre liker det. Derfor jeg bare måtte nevne at jeg var enig med deg!
Shade Skrevet 22. januar 2010 #9 Skrevet 22. januar 2010 Hihi, gøy å se at andre liker det. Derfor jeg bare måtte nevne at jeg var enig med deg! Meg og! Elsker å gå å kikke i store matbutikker, jo større jo bedre
annamaria8 Skrevet 22. januar 2010 #10 Skrevet 22. januar 2010 Meg og! Elsker å gå å kikke i store matbutikker, jo større jo bedre Og utenlandske matvarehus! Galleria og KaDeWe i Berlin f.eks. Jeg kan bruke timer på å gå langs hyllene og kikke og lese på de eksotiske etikettene
Gjest Iah Skrevet 22. januar 2010 #11 Skrevet 22. januar 2010 Jeg hater også å handle mat. Derfor handler jeg så sjelden som mulig. Dessverre bor jeg på studenthybel med minimal fryser/kjøleskap derfor må jeg på butikken ganske ofte.
Gjest @nn@ Skrevet 22. januar 2010 #12 Skrevet 22. januar 2010 Hater både å handle mat og klær. Jeg er nok en sjelden kvinne...
Tabris Skrevet 22. januar 2010 #13 Skrevet 22. januar 2010 Jeg foretrekker også å handle mat fremfor å handle klær.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #14 Skrevet 22. januar 2010 Å handle mat er et nødvendig onde for å overleve . Forøvrig er det rundt 25 % av alle britiske damer som HATER shopping , så at alle damer er shopping gale er en sannhet med modifikasjoner .
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 24. januar 2010 #15 Skrevet 24. januar 2010 Jeg synes det er mye gøyere å handle mat enn å kjøpe klær. Er enig med den. Syns det er kjekt å handle mat eg (ikkje like kjekt å stå i kø når det er somlepaver i køen foran, folk som er trege med å hive varene i poser så deres ting blir blanda med det som er mitt, eller den som sitter i kassa er ... "uopplært", klumsete og treg (og evt masete)). Hater handle klær, føler meg så himla beglodd av ansatte og andre i butikken.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #16 Skrevet 24. januar 2010 Problemet løses enkelt ved å handle tidlig på morgenen eller på kvelden (ca. 19:30 eller senere). Da er det "aldri" kø.
Gjest pasta la vista Skrevet 24. januar 2010 #17 Skrevet 24. januar 2010 Matshopping er alldeles fantastisk! Særlig liker jeg å utveksle oppskrifter og vintips med den i kassen, og spør gjerne om hvordan råvarene skal tilberedes. Litt synd at der alltid skal være så mange stressede og oppjagede mennesker bak i køen. Skjønner ikke hva de maser med. Kan de ikke gå i butikken et kvarter før, sånn at de får tid til å være der, uten å stresse opp alle omkring seg?
Siiw Skrevet 24. januar 2010 #18 Skrevet 24. januar 2010 Har ikke noe imot og handle mat:p når man har penger da:) Har en stoooor drøm og reise på mat butikker i usa- for en opplevelse:)
Gjest @nn@ Skrevet 24. januar 2010 #19 Skrevet 24. januar 2010 Matshopping er alldeles fantastisk! Særlig liker jeg å utveksle oppskrifter og vintips med den i kassen, og spør gjerne om hvordan råvarene skal tilberedes. Litt synd at der alltid skal være så mange stressede og oppjagede mennesker bak i køen. Skjønner ikke hva de maser med. Kan de ikke gå i butikken et kvarter før, sånn at de får tid til å være der, uten å stresse opp alle omkring seg? Fint at du liker matshopping. Men hvorfor kan du ikke heller utveksle oppskrifter med venninner e.l., i stedenfor å stå i kassea å lage en milelang kø bak deg? Folk som sitter i kassa, sitter ikke der for å diskutere matoppskrifter, de sitter der for å ta i mot penger for det folk handler. Det går an å ha litt respekt for andres tid, vet du.
Gjest Cipheria Skrevet 24. januar 2010 #20 Skrevet 24. januar 2010 Å handle mat er et nødvendig onde for å overleve . Forøvrig er det rundt 25 % av alle britiske damer som HATER shopping , så at alle damer er shopping gale er en sannhet med modifikasjoner . Lurer på kor mange som elska det, og kor mange som hamna på midten. Og kva er eigentleg shopping i den samanheng? Har ikkje tenkt så mykje på om eg likar eller ikkje likar å handle mat, det må berre gjerast. Men det er ikkje noko eg går å gleder meg til akkurat. Mislikar å lage mat. Kjøpe kle gjer eg ikkje så ofte, er sjeldan eg finn ting eg likar. Då likar eg betre å kjøpe bøker eller spel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå