Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Håper på å gå ned 15-25 kg. Vekten er nå 120 kg. Er 30 år og har vært som dette i ca 10 år. Frykter at når vekten går ned, vil ha en del overflødig hud. Gikk huden deres "tilbake", eller ble det overflødig hud? Noen som har noen råd eller tips rundt dette? (Kremer, operasjon e.l.)
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Jeg gikk ned 16 kg, fra 71 til 55, da jeg var ca 27 år. Jeg gikk ned ved å kombinere trening og kosthold, og huden min var like fin etter slankingen. Mulig dette har med arv å gjøre, men det hadde ingenting å si for huden min hvertfall. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Tror det har litt å si hvor fort du går ned.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Jeg tror du har mindre mulighet for å få masse løs hud når du er såpass ung, fordi man har mer elastisk hud som ung, mener jeg å ha lest. Hvorfor ikke høre med legen?
tineline Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Jeg gikk ned 17 kg (67 til 52 - er bare 161 høy) da jeg var 19-20 og fikk veldig hengepupper av det. Det har nok litt med genetikk å gjøre, men visstnok har huden ikke så stor evne til å trekke seg sammen hvis den har vært veldig ekspandert (og jeg hadde svære pupper, har fortsatt F-cup nå). Ellers var fettet fordelt rundt omkring og jeg fikk ikke noe løs hud forøvrig.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 gikk ned over 20 kg. når jeg var 30 (brukte 9 måneder på det) Huden krympet i takt med vekten
MariMaria Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 Vil anbefale å ta en tur innom bloggen lenabeatrice.net eller forumet lavkarbo.no
Gjest anonymest av alle Skrevet 24. januar 2010 #8 Skrevet 24. januar 2010 Hei! Jeg er midt i mitt "endret liv-prosjekt", noe som innebærer mye trening, og omlegging av kostholdet. Så langt har det resultert i 28 kilo vektnedgang på ca 10 mnd,- altså ikke en veldig rask, men ganske stor vektnedgang. At det ikke har gått kjempefort, tror jeg har betydning for hvordan huden blir seende ut etterpå. Foreløpig har jeg ikke problemer med løs hud, men har en del kilo igjen å jobbe med, så det kan jo være at problemene melder seg etterhvert. Har vært veldig bekymret for dette jeg også, da jeg har vært svært overvektig. Håper huden spiller på lag med meg, og holder seg der den skal
Gjest girl2000 Skrevet 27. januar 2010 #9 Skrevet 27. januar 2010 Håper på å gå ned 15-25 kg. Vekten er nå 120 kg. Er 30 år og har vært som dette i ca 10 år. Frykter at når vekten går ned, vil ha en del overflødig hud. Gikk huden deres "tilbake", eller ble det overflødig hud? Noen som har noen råd eller tips rundt dette? (Kremer, operasjon e.l.) Jeg gikk ned fra 80 kg til 60 kg når jeg var 16 år gammel. Det tok et år. Jeg spiste én posjon middag isteden for to og spiste bare potetgull to ganger i uka. Også gikk jeg en times tur hver dag, men det gjorde jeg fra før av også. Jeg tror ikke det ble noe overflødig hud? Jeg er ikke superstram, men tror det kommer av at jeg ikke trener noe særlig
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #10 Skrevet 28. januar 2010 Huden min er fortsatt ødelagt. Nå ble huden min veldig fort strukket da vekt oppgangen skyldtes graviditet (sengeliggende og gikk opp MYE). Har gått ned 40 kg fra før fødsel og magen er blitt mye penere med årene, men den er fortsatt ikke stram nok, men så har jeg fått "drømme kroppen" ved hard trening og syns det er fryktelig trist at man ikke kan se 6 pack pga løs hud Dette er nå 6 år siden.
Harlekin Skrevet 28. januar 2010 #11 Skrevet 28. januar 2010 (endret) Jeg har gått ned over 50 kilo da jeg var i begynnelsen av 20-årene, 22-23. Det gikk relativt kjapt, under 1 år (anbefales ikke), og jeg fikk kanskje litt slapp hud, men ikke nevneverdig mye. Helt slett mage og så videre får jeg nok aldri, men det plager meg ikke. Endret 28. januar 2010 av Harlekin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå