Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Sex`n til meg å kjæresten var begynt å bli noe ensforming og forutsigbart,tok en prat med henne og klagde litt på dette. Når kvelden nærmet seg så skjønte jeg at noe var på gang,hun sendte barna tidlig i seng,til og med de som snart er ungdom (De var ikke helt blid) Så sprang hun i og jeg var ikke vanskelig å be :rødme: Fortsetter det som dette så har jeg ikke mye å klage på Best ever! Det var så bra at til og med naboene tok seg en røyk etterpå Istedet for og leve med dårlig/ingen sex,ta en prat med partneren om tingenes tilstand sier nå jeg
Stefan Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Skriver under på denne. Kommunikasjon er viktig.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Kommunikasjon er veldig viktig. Merkelige hint er ikke kommunikasjon, den som sier noe har et medansvar for å bli forstått.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 Kommunikasjon er veldig viktig. Merkelige hint er ikke kommunikasjon, den som sier noe har et medansvar for å bli forstått. Jepp! Sier bare til verdens beste kjærest Trur det blir til kjæresten i dag ja
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 Ja kommunikasjon er i hvert fall bedre enn å gå på nettet og skrive detaljerte innlegg om hvor elendig kjæresten er i senga, som vi har sett mange eksempler på her :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 Nå som dere er på vei til å spice opp ting så kunne kanskje Tracey Cox sin bok the Art of the Quickie vært tingen. Den er fylt med ideer til hvor og hvordan man kan ta en kjapp en;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå