Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Håper på å gå ned 15-25 kg. Vekten er nå 120 kg. Er 30 år og har vært som dette i ca 10 år. Frykter at når vekten går ned, vil ha en del overflødig hud. Gikk huden deres "tilbake", eller ble det overflødig hud? Noen som har noen råd eller tips rundt dette? (Kremer, operasjon e.l.)
Gjest Gjest_Milly_* Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har ei venninne som fikk ett slankeopplegg gjennom legen sin. Hun betalte selvsagt noen tusen for dette, men det virker skikkelig godt også. I etterkant må hun inn å ta fettsuging av magen fordi den vil henge, samt skal hun operere puppene, altså mindre pupper.
Gjest Vinterhvit Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Jeg er i 30-årene og har gått ned 17 kilo. Jeg har ikke slitt med løs hud i etterkant, men det er nok fordi jeg gikk så sakte ned (over et par år), så kroppen min rakk å tilpasse seg vekttapet underveis. Til og med brystene greide seg bra, noe jeg var veldig bekymret for. Så jeg tror du kan velge selv om du vil gå raskt ned, og fikse eventuell løs hud i etterkant. Eller om du vil gå ned så sakte at huden takler det, og dermed slippe kirurgi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå